توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین: شیطنت یا سیاست؟!

توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین: شیطنت یا سیاست؟!
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

همان طور که می‌دانید، یکی از بزرگ‌ترین حمایت‌هایی که باعث شد تا رمزارز دوج کوین به عنوان یک ارز دیجیتال قابل اعتماد شناخته شود و رشد و توسعه بسیار زیادی در مدت زمان کوتاهی داشته باشد، حمایت یکی از تاثیرگذارترین افراد حوزه کارآفرینی و مدیریت، یعنی ایلان ماسک بود. ایلان ماسک در طی توییت‌هایی که می‌زد، روز به روز باعث می‌شود تا دوج اوج بگیرد، از این رو شایعاتی مبنی بر وجود رابطه خاص بین ایلان ماسک و دوج کوین بر سر زبان‌ها افتاده بود. با بیتستان همراه باشید تا توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین را به صورت کامل بررسی کنیم.

توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین

اگر در توئیتر، شخصی به نام ایلان ماسک را دنبال کنید، حتما تا به حال برای یک بار هم که شده، توئیتی از این شخص دیده‌اید که در آن اقدام به حمایت از ارز دیجیتال دوج کوین کرده است. بسیاری از افراد در همان ابتدای کار که ایلان ماسک این تویئت‌ها را منتشر می‌کرد، فکر می‌کردند که در حال شیطنت و بازیگوشی است و هدف خاصی جز تخریب ندارد.

اما به مرور زمان توئیت‌ها جنبه حمایتی به خود گرفتند و باعث شدند تا دوج کوین در ظرف مدت زمان کوتاهی رشد چشمگیری داشته باشد. از این رو به ایلان ماسک لقب Dogefather داده شد.

رابطه و حمایت ایلان ماسک از دوج کوین بسیار جدی تر شد و ماسک در توئیتی بیان کرد که قصد دارد یک دوج کوین را در ماه قرار دهد! این توئیت ایلان ماسک با واکنش‌های بسیار متفاوتی همراه بود. برخی از کاربران از این حمایت و توئیت ایلان ماسک خوشحال شدند، برخی دیگر نیز در جبهه مخالفت از این نوع توئیت‌ها برخاستند.

موافقان و مخالفان توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین:

موافقان و مخالفان توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین

همان طور که گفتیم، تعداد مخالفان و موافقان این نوع توئیت‌ها به شدت در جدال بودند. نظر موافقان حمات ایلان ماسک از دوج کوین این گونه بود که بیت کوین، ساتوشی را دارد، اتریوم ویتالیک را؛ اما دوج تنهاست و نیازمند یک حامی قرص محکم است. چه کسی بهتر از ایلان ماسک مشهور و معروف که مدیریت چندین کمپانی بزرگ مثل تسلا و اسپیس ایکس را بر عهده دارد.

علاقه زیاد میلیاردر معروف (ایلان ماسک) به dogecoin برای هیچ کس در جامعه ارزهای رمزنگاری پنهان نیست و احتمالاً عموم مردم تا به حال به آن واقف شده‌اند. او دوج را “رمزارز محبوب من”، “رمزارز بسیار باحال”، “رمزارز دست کم گرفته شده” ، “رمزارز مردمی” و “سرگرم کننده ترین رمزارز” نامیده است. ایلان ماسک حتی به اعضای خانواده خود نیز دوج کوین هدیه می‌دهد.

توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین

درست است که ایلان ماسک در توییت‌های خود همواره به طرفداری از دوج کوین می‌پردازد، اما در برخی موارد دیگر ارزهای دیجیتالی را هم مورد انتقاد قرار می‌دهد. به عنوان مثال ماسک در توئیت‌های خود از بیت کوین انتقاد کرده و آن را رمزارز قدیمی و باستانی، رمزارز تورم زا، پول فیات و … نامیده است.

با این توئیت‌ها، ایلان ماسک در بین طرفداران بیت کوین و سرمایه گذاران این رمزارز هیچ طرفداری به خود جذب نکرد. مثلا ماسک در توئیتی اعلام کرد که قصد دارد در خرید و فروش خودروهای تسلای خود، استفاده از بیت کوین را به عنوان پول امکان پذیر کند، اما بعدا با این توضیح که بیت کوین برای محیط زیست خطرزاست و …، از انجام این کار سر باز زد.

اما خبرها حاکی از آن است که ایلان ماسک هنوز هم به ارزشمندترین ارز دیجیتالی دنیا علاقه مند است.

منبع: cryptoslate

به نظر شما، توییت های ایلان ماسک در مورد دوج کوین تا چه حد تاثیر گذار بود؟ شما هم فکر می‌کنید که ایلان ماسک و دوج کوین، رابطه‌ای با هم دارند؟

در ادامه می‌توانید جدیدترین اخبار حوزه رمزارزها را مطالعه کنید:

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.