قیمت کاردانو به سطح یک دلار رسید؛ نهنگ‌ها در حال ذخیره کردن ADA هستند!

رسیدن قیمت کاردانو به سطح یک دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

بیتستان: ارز دیجیتال ADA (کاردانو) پس از این که در 18 ژانویه به سطح قیمتی 1/64 دلار رسید، نتوانست قیمت خود را تثبیت کند و از آن زمان تا به اکنون یک روند نزولی پیدا کرده و به سطح قیمتی 1 دلار رسیده است. پس از رسیدن قیمت کاردانو به سطح یک دلار، IOHK (شرکت مادر ارز کاردانو) جزیئاتی از به‌روزرسانی‌های اکوسیستم کاردانو را منتشر کرد.

IOHK، شرکت مادر کاردانو، به‌روزرسانی جدیدی را در شبکه کاردانو انجام داد. در عین حال قیمت ADA پس از این رسیدن به بالاترین سطح 1/64 دلاری در 18 ژانویه، روند نزولی به خود گرفته و در حال حاضر در نزدیکی سطح 1 دلار شناور است.

رسیدن قیمت کاردانو به سطح یک دلار

کمپانی IOHK در یک رشته توییت، اخبار و برخی اطلاعات مهم در رابطه با به‌روزرسانی‌هایی که قرار است در پروژه کاردانو صورت بگیرد را اعلام کرد. به‌روزرسانی صورت گرفته، حول محور اتمیک سواپ، ایدکس پرو (ADAX Pro)، مین‌سواپ دکس (MinSwap DEX)، میوزلی‌‌سواپ (MuesliSwap) و کیف پول فلینت (Flint) هستند.

راه اندازی یک موتور بازی NFT مبتنی بر شبکه کاردانو نیز یکی از نکات برجسته این شبکه در به‌روزرسانی هفته‌ی قبل بود.

SundaeSwap، صرافی غیر متمرکز کاردانو نیز در اولین هفته فعالیت خود توانست به میزان کل ارزش قفل شده‌ی  (TVL) 71/69 میلیون دلار برسد و بیش از 300 استخر معاملاتی فعال در بورس ثبت کند.

ادامه‌ی تجمع نهنگ‌ها در بازار ADA:

طبق گزارش CoinMarketCap، رمزارز ADA، دارایی اصلی شبکه‌ی Cardano، در 24 ساعت گذشته بیش از 3/16 درصد کاهش داشته است. در حال حاضر ADA با قیمت 1/05 دلار معامله می‌شود که نزدیک به 66 درصد، نسبت به بالاترین رکورد خود یعنی 3/10 دلار در سپتامبر 2021 کاهش یافته است.

در حال حاضر، نهنگ‌های آدا از این فرصت استفاده کرده و رمزارز ADA را به کیف پول‌های خود اضافه می‌کنند.

داده‌های Santiment نشان می‌دهند که کیف پول‌های بزرگ Cardano که بین 10,000 تا 1 میلیون ADA دارند، با انباشت 53/6 میلیون دلار توکن، دارایی‌های خود را بیش از دو برابر کرده‌اند.

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.