علی‌رغم سقوط قیمت بیت کوین نهنگ‌ها به هولد کردن ادامه می‌دهند!

بررسی قیمت بیت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

 

براساس گزارش شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Santiment، نهنگ‌های بیت کوین با وجود ریزش قیمت این رمزارز تا نزدیکی سطح ۳۴۰۰۰ دلار، همچنان در نقاط پایین قیمتی در حال خرید و هولد کردن هستند و از این شرایط بهره می‌برند.

تحلیل‌گران Santiment طی یک پست در توییتر اظهار داشتند آدرس‌هایی که دارای حداقل ۱۰۰۰ بیتکوین هستند، همچنان در حال خرید این رمزارز و افزودن به دارایی خود هستند. همچنین هولدرهای کوچک‌تر با ۱۰ الی ۱۰۰۰ واحد BTC نیز به همین صورت عمل می‌کنند.

نهنگ بیتکوین به کسانی گفته می‌شود که دارای بیش از ۱۰۰۰ واحد BTC هستند. به صورت کلی نیز افرادی که دارای مقادیر زیادی رمزارز هستند را «نهنگ ارز دیجیتال» می‌نامند. نهنگ در بازار ارز دیجیتال می‌تواند یک فرد بسیار ثروتمند، یک شرکت، نهاد و یا سازمان باشد و این افراد تاثیر زیادی بر بازار دارند.

 

با این حال همانگونه که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، تعداد کیف پول‌هایی که دارای مقدار بیتکوین کمتری هستند در حال کاهش یافتن است.


 

برترین رمزارز بازار روز گذشته ۲۸ خرداد ناگهان از ناحیه قیمتی ۳۷ هزار دلار به حدود ۳۵ هزار دلار و صبح امروز نیز به نزدیکی ۳۴ هزار دلار سقوط کرد. عده‌ای این اتفاق را ناشی از اقدامات کشور چین مبنی بر اعلام ممنوعیت و محدود کردن فعالیت استخراج کنندگان رمزارز می‌دانند.

 

در زمان نوشتن این خبر بیت کوین با قیمت حدود ۳۵,۷۸۰ دلار معامله می‌شود و تا حدودی این سقوط ناگهانی را جبران کرده است.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.