نهنگ‌ها در 3 ماه گذشته، 190 میلیون ریپل ذخیره کرده‌اند

ذخیره سازی ۱۹۰ میلیون ریپل توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آذر ۱۴۰۰

با وجود روند نزولی بازار نهنگ‌های ریپل همچنان به ذخیره سازی XRP ادامه می‌دهند. طبق داده‌های منتشر شده برخی از آدرس‌های فعال تحت مدیریت نهنگ‌ها، بیش از ۱ میلیون ریپل را ذخیره کرده و نگهداری می‌کنند. در حال حاضر بیش از ۱۹۰ میلیون ریپل توسط نهنگ‌ها ذخیره شده است. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از ذخیره سازی 190 میلیون ریپل توسط نهنگ ها در اختیارتان قرار دهیم.

ذخیره سازی 190 میلیون ریپل توسط نهنگ ها

بازار ارزهای دیجیتال چند روزی است که دوره اصلاح را پشت سر می‌گذارد؛ اما برخی از معامله‌گران بزرگ بازار که با نام نهنگ شناخته می‌شوند، اخیرا اقدام به ذخیره سازی برخی رمزارزها به خصوص ریپل کرده‌اند.

داده‌های منتشر شده نشان می‌دهند که برخی از آدرس‌های فعال تحت مدیریت نهنگ‌ها، بیش از ۱ میلیون ریپل را ذخیره کرده و نگهداری می‌کنند. به عبارتی دیگر نهنگ‌های ریپل بیش از ۶ درصد به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند.

در حال حاضر میزان ریپل تحت مدیریت نهنگ‌ها، ۳/۳ میلیارد XRP برآورد می‌شود که ارزشی معادل ۲/۶ میلیارد دلار دارند.

ذخیره سازی ۱۹۰ میلیون ریپل توسط نهنگ ها

انباشت ریپل توسط نهنگ‌ها از دسامبر سال گذشته شروع شده بود، اما از دسامبر سال جاری شدت بیشتری گرفته و کیف پول‌هایی مشاهده می‌شود که بین ۱ تا ۱۰ میلیون توکن XRP را نگهداری می‌کنند. در حال حاضر، نهنگ‌ها مسئول ۶/۱ درصد از کل کیف پول‌های شبکه ریپل هستند.

ذخیره سازی ۱۹۰ میلیون ریپل توسط نهنگ ها

طبق آخرین داده‌های منتشر شده، XRP به طور مداوم در ماه گذشته ارزش خود را از دست داده و حتی با ۵۴ درصد زیان، به پایین‌ترین حد خود یعنی ۰/۶۲ دلار نیز رسیده است؛ اما در زمان نگارش این خبر، ریپل با قیمت ۰/۸۲ دلار معامله می‌شود و روزانه حدود ۰/۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.