ریپل، اخیرا نظر نهنگ‌های بازار را به خود جلب کرده است

ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹

بر اساس نمودارهای تحلیلی، تعداد حساب‌هایی که بیش از یک میلیون ریپل (XRP) ذخیره دارند، اخیرا ۳/۷ درصد افزایش یافته است؛ و ۳۰ نهنگ جدید برای سرمایه گذاری خود ریپل را انتخاب کرده‌اند. این ‌موضوع می‌تواند نشان دهنده این باشد که نظر سرمایه‌گذاران بزرگ به حوزه کریپتوکارنسی‌ها جلب شده است.

طبق گزارش‌ها، این سرمایه‌گذاران اکنون بین ۲۴۰,۰۰۰ تا  تا ۲/۴ میلیون دلار XRP ذخیره دارند، که این موضوع به افزایش قیمت‌ این رمزارز منجر شده است.

XRP، پس از سپری چند ماهِ ناخوشایند در بازار ارزهای دیجیتال، اخیرا در طی دو هفته شاهد رشد قیمتی بیش از ۳۰ درصد و از ۰/۱۹ دلار به ۰/۲۵ دلار بوده است. انتظار می‌رود که با ورود حداقل ۳۰ سرمایه گذار بزرگ، این روند صعودی قیمت ادامه داشته باشد.

 

ریپل

 

با این حال، هیچ دلیل آشکاری در مورد این‌که چرا نهنگ‌ها به این رمزارز روی آورده‌اند، وجود ندارد؛ اما ریپل، اخیرا توانسته است رتبه سوم بازار را از تتر بگیرد.

ریپل به تازگی در یک لایحه پیشنهادی، از طرف دفتر حمایت مالیِ ایالات متحده، به عنوان رمزارزی برای پرداخت های بین مرزی معرفی شده است؛ و در اوایل این هفته نیز، کریگ دی ویت (Craig DeWitt) مدیر محصولات ریپل، از ایجاد یک پلتفرم پرداخت  همتا به همتا (P2P)، بر روی ریپل خبر داده است.

دیوید شوارتز (David Schwartz)، مدیر ارشد فناوری در شرکت ریپل، اخیرا اظهار داشته است که سرمایه گذاران در پاسخ به تهدیدهای ایجاد شده ناشی از تورم، به ارزهای دیجیتال روی خواهند آورد:

برخی معتقدند که افزایش نقدینگی در بازار، منجر به تورم بیش از حد خواهد شد و به دنبال فرصت هایی برای سرمایه گذاری هستند که در صورت افزایش قیمت دلار بتوانند ارزش دارایی خود را حفظ کند. به صورت سنتی، طلا می‌تواند یک وسیله مطمئن برای آن‌ها باشد، اما در حال حاضر ارزهای دیجیتال، می‌توانند جایگزین خوبی برای مقابله با تورم باشند.

خرید ارز دیجیتال در ایران

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.