جهش بازار چین لینک و ریپل و رشد ۳۵ درصدی و رسیدن به ارزش بازاری بالاتر از ۱۵ میلیارد دلار

جهش بازار چین لینک و ریپل و رشد ۳۵ درصدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰

در طول ۲۴ ساعت گذشته، بازار آلت کوین‌ها به شدت نوسان داشته و در این بین دو ارز ریپل و چین لینک روندی صعودی داشتند و همین امر سبب شده تا ارزش این ارزهای دیجیتالی به خصوص چین لینک به بیش از ۱۵ میلیارد دلار آمریکا برسد. این اولین باری است که این ارز دیجیتال از می سال ۲۰۲۱، چنین صعودی را تجربه کرده. در ادامه جزئیات بیشتری از جهش بازار چین لینک و ریپل خدمتتان قرار داده خواهد شد. با بیتستان همراه باشید.

جهش بازار چین لینک و ریپل

داده‌های منتشر شده از منابع متعدد نشان می‌دهد که XRP و Chainlink (LINK) صبح امروز با افزایش بازار زیاد، در بین ارزهایی قرار گرفته‌اند که بیشتری میزان رشد هم از نظر ارزش و هم بازار داشته‌اند.

XRP (ریپل) در زمانی که این خبر منتشر شده، به بالاترین سطح خود یعنی ارزشی معادل ۱٫۳۳ دلار رسیده است که نسبت به روز گذشته، بیش از ۶ درصد افزایش داشته است.

در مقاله‌های زیر به صورت کامل رمز ارز چین لینک و ریپل را معرفی کرده‌ایم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این رمز ارزها می‌توانید بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

چین لینک چیست؟ همه چیز درباره توکن XRP

با این حال، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده، در سه هفته گذشته بیش از ۳۰ درصد رشد و از ماه جولای تا به این زمان، نزدیک به ۲۵۰ درصد افزایش ارزش داشته است.

جهش بازار ریپل

جالب است بدانید که این توکن به سبب حمایتی که از سمت Ripple v. SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) داشته، این میزان از تحولات را تجربه کرد.

جدای از رشد صعودی ریپل، Chainlink (LINK) صبح روز دوشنبه (۱۵ شهریور ۱۴۰۰) نیز پیشرفت بالایی را به خود شاهد بود. این توکن نیز ۱۱ درصد افزایش داشت و به ۳۳ دلار رسید و با ارزش بازار ۱۴٫۹ میلیارد دلار به سیزدهمین ارز رمزنگاری شده تبدیل شد و ارزهایی مثل لایت کوین، بیت کوین کش و فایل کوین را پشت سر گذاشت.

همان طور که نمودار زیر نشان می‌دهد، LINK در ماه مه و مارس ۲۰۲۱ به سطح قیمت ۳۷ دلار رسیده، اما هنوز نتوانسته که سطح ۵۲ دلار را رد کند.

جهش بازار چین لینک

جهش بازار چین لینک و ریپل تاثیرات زیادی بر بازار رمز رازها داشته، به طوری که چین لینک به یکی از فعال‌ترین پروژه‌های بلاک چین در زمینه اوراکل‌ها تبدیل شده و بسیاری از تحلیلگران با در نظر گرفتن میزان نوسانات و رشدی که این ارز دارد، آینده آن را بسیار درخشان و روشن می‌بینند.

بهتر است بدانید که چین لینک با نماد اختصاری LINK شناخته می‌شود و هم اکنون سهم ۰.۶۵ درصدی از کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. هر واحد از چین لینک با قیمت معادل ۹۶۷,۴۰۲ هزار تومان معامله می‌شود و روزانه حجم معاملاتی ۲.۷۳ میلیارد دلاری را به خود اختصاص می‌دهد.

منبع: cryptoslate

تمام تحلیل‌های انجام شده در این مقاله، مربوط به سایت cryptoslate است و این تحلیل‌ها؛ پیشنهادی برای خرید، فروش و یا سرمایه گذاری نیستند.

در بیتستان می‌توانید تحلیل تخصصی در رابطه با خرید و فروش آلت کوین‌ها را مشاهده کنید و با استفاده از این اطلاعات، شروع به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال نمایید. برای مشاهده می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تحلیل قیمت آلت‌کوین‌ها
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.