نهنگ‌های بازار در حال خرید شیبااینو هستند

نهنگ ها همچنان در حال خرید شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۰

بیتستان: شیبااینو، دومین توکن محبوب میم، اخیرا از اوج تاریخی خود فاصله گرفته و با کاهش قیمت مواجه شده است. اما بعد از این کاهش قیمت نیز نهنگ ها همچنان در حال خرید شیبا اینو هستند. آیا افزایش تعداد نهنگ‌های شیبا از افزایش قیمت این توکن خبر می‌دهد؟

به گفته watcher.guru، عقب نشینی اخیر شیبااینو ممکن است نگرانی‌هایی را در بعضی از جوامع تجاری ایجاد کرده باشد. اما به نظر نمی‌رسد که سرمایه‌گذاران بزرگ بازار ارزهای دیجیتال، از کاهش اخیر قیمت شیبا ناراحت باشند زیرا که نهنگ ها همچنان در حال خرید شیبا اینو هستند.

میانگین مبلغ خرید آدرس کیف پول نهنگ‌ها در سطح ۱ میلیون دلار باقی مانده است. با این حال، میانگین تعداد توکن‌های خریداری شده 20 میلیارد بوده و نهنگ‌های شیبا به طور مداوم با هر کاهش قیمتی از تاریخ  28 اکتبر، توکن‌های شیبا بیشتری می‌خرند.

افزایش سرعت خروج بیت کوین از صرافی‌ها

برای خواندن ادامه خبر کلیک کنید

نهنگ‌ها چگونه بر بازار رمزارزها تاثیر می‌گذارند؟

افزایش تعداد نهنگ‌ها معمولا نشانه خوبی برای یک دارایی در نظر گرفته می‌شود، زیرا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بزرگ، قیمت‌ها را در بازار کنترل می‌کنند و می‌توانند جهت روند بازار را تغییر دهند.

اگرچه معامله‌گران ارزهای دیجیتال معمولا از اضافه شدن آدرس‌های نهنگ استقبال می‌کنند، اما اگر دارایی لیکوئید در نظر گرفته شود، تقریبا هر حجم فروش از نهنگ‌ها در بازار، ممکن است باعث کاهش قیمت یا اصلاح شدید بازار شود.

فشار ناشی از فروش رمزارز توسط  معامله‌گران خرده‌فروشی، معمولا دلیل اصلی اصلاح در بازار ارزهای دیجیتال است. زمانی که سهم کیف پول‌های خرده‌فروشی کاهش می‌یابد، معمولا میزان فروش کاهش می‌یابد. این کاهش در نمودار شیبااینو قابل مشاهده است.

نمودار قیمت شیبااینو

در 24 ساعت گذشته، قیمت شیبااینو 13 درصد افزایش یافته بود اما بلافاصله با کاهش 5 درصدی مواجه شد.

در هفته گذشته، قیمت توکن شیبااینو در مقایسه با نوسانات بازار که از میانگین 30 درصد به 10 درصد کاهش یافته بود، تغییر چندانی نداشته است.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.