حجم معاملات XRP تقریبا ۹۰ درصد رشد کرد!

رشد ۹۰ درصدی حجم معاملات XRP
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

بیتستان: حجم معاملات پنجمین ارز دیجیتال بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ درصد رشد کرده. به دنبال رشد ۹۰ درصدی حجم معاملات XRP تحلیلگران نیز بیان کردند که احتمال رشد قیمت این رمزارز وجود دارد.

رشد ۹۰ درصدی حجم معاملات XRP

حجم معاملات پنجمین ارز دیجیتال بزرگ، XRP در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته. به  دنبال این رشد، فعالان بازار بیان کردند احتمالا این رمزارز روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

بازار ارزهای دیجیتال اخیرا نشانه‌هایی از احیای دوباره روند رمزارزها نشان داده. بر اساس داده‌ها، قیمت اکثر دارایی‌ها رشد کرده و به بالاترین سطح هفتگی خود رسیده، که یکی از این دارایی‌ها نیز توکن ریپل بوده است.

طبق گزارشات Coinglass، با رشد قیمت ریپل، حجم معاملات آن نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته. در ۲۴ ساعت گذشته معامله‌گران تقریبا ۱/۷ میلیارد توکن ریپل را مبادله کرده‌اند که ارزش این مبادلات به ۸۷۶ میلیون دلار می‌رسد.

جالب است بدانید که میزان سرمایه‌گذاری بلند مدت و کوتاه مدت XRP/USDT در بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان بایننس، به ۲/۸۳ رسیده.

افزایش این متریک نشان می‌دهد که علاقه سرمایه‌گذاران به خرید این توکن افزایش یافته است. بسیاری از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده‌اند که این رمزارز آینده خوبی دارد.

برای مثال شانون ثورپ یکی از تحلیلگران بازار، معتقد است که قیمت این توکن تا سال ۲۰۲۷ به بالای ۵۰۰ دلار خواهد رسید. یکی دیگر از کاربران توییتر با نام EGRAG CRYPTO، پیش‌بینی کرده که توکن ریپل می‌تواند تا قیمت ۲/۸ دلار و ۵/۵ دلار، شاید حتی تا ۶ یا ۷ دلار رشد کند.

منبع: cryptopotato

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.