توکن STX در هفت روز گذشته ۱۳۴ درصد رشد کرد: دلیل این امر چیست؟

رشد ۱۳۴ درصدی توکن STX در هفت روز گذشته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۱

Stacks (STX) با به دست آوردن ۱۳۴ درصد سود در ۷ روز گذشته به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. رشد ۱۳۴ درصدی توکن STX در هفت روز گذشته باعث شد این رمزارز عملکردی بهتر از ۱۰۰ رمزارز برتر بازار داشته باشد و مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار بگیرد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

توکن STX در هفت روز گذشته عملکرد بهتری نسبت به ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap و Coingecko از خود نشان داده است. از روز دوشنبه هفته‌ی گذشته، STX افزایش روزانه ۲۰ درصدی خود را آغاز کرد. به همین دلیل قیمت آن رمزارز از ۰/۳۳۸۱ دلار به ۰/۷۱۳۵  دلار رسید که نشانه‌ی خوبی برای سرمایه‌گذاران بود.

داده‌های Coingecko نشان می‌دهند که STX با ارزش ۰/۷۱۳۵ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود و به همین ترتیب می‌توان گفت این رمزارز در هفت روز گذشته ۱۳۴/۴ درصد رشد کرده است.

رشد ۱۳۴ درصدی توکن STX در هفت روز گذشته

احساسات بازار نسبت به STX در حال بهتر شدن است

قیمت STX صبح دوشنبه برای مدت کوتاهی به ۰/۸۴ دلار رسید که بالاترین سطح از ماه می است. در همین بازه زمانی بیت‌کوین (BTC)، رهبر بازار، در ۳۰ روز گذشته تنها ۶ درصد رشد داشت. از ابتدای سال ۲۰۲۳، آمار CoinMarketCap نشان می‌دهد که احساسات نسبت به STX خوشبینانه است و این قضیه می‌تواند به پیشرفت بیشتر پروژه کمک کند.

کارشناسان افزایش قیمت اخیر STX را به افزایش معاملات توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که در اکوسیستم ارزهای دیجیتال متمرکز بر بیت‌کوین وجود دارند، نسبت می‌دهند.

معرفی پروتکل  Ordinal که به کاربران امکان می‌دهد NFT ها را مستقیماً در بلاک‌چین بیت‌کوین mint کنند، موفقیت فوق‌العاده‌ای برای این زنجیره بوده است.

در مقاله‌ی اخیر Yahoo Finance به این قضیه اشاره شده که بیش از ۱۰۰ هزار NFT مستقیماً در شبکه بیت‌کوین ضرب شده‌اند. از Stacks برای استقرار بیش از ۳۵ هزار قرارداد هوشمند استفاده شده که پیشرفت بسیار چشمگیری محسوب می‌شود. داده‌های CMC نشان می‌دهند که مقدار عرضه‌ی در گردش این رمزارز حدود ۱,۳۶۰,۸۹۶,۷۶۸ توکن است.

احساسات بازار نسبت به STX در حال بهتر شدن است

منبع: newsbtc

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.