۱۴ جفت ارز معاملاتی از لیست صرافی Bitstamp حذف خواهد شد

حذف ۱۴ جفت ارز معاملاتی از صرافی Bitstamp
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱

صرافی Bitstamp تعدادی از جفت‌های معاملاتی را که در گذشته لیست کرده بود، حذف کرد. حذف ۱۴ جفت ارز معاملاتی از صرافی Bitstamp، خبری بود که این صرافی به طور رسمی در توییتر خود منتشر کرد. آیا این ۱۴ جفت ارز معاملاتی اخیرا عملکرد ضعیفی نسبت به دیگر جفت‌های معاملاتی داشته‌اند؟ برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

حذف ۱۴ جفت ارز معاملاتی از صرافی Bitstamp

صرافی ارزهای دیجیتال Bitstamp در مجموع ۱۴ جفت معاملاتی را که در گذشته لیست کرده بود، اواخر این ماه حذف خواهد کرد. این صرافی ارزهای دیجیتال، خبر حذف این ۱۴ جفت معاملاتی را روز پنجشنبه، در توییتر رسمی خود اعلام کرد.

از ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد)، کاربران صرافی Bitstamp قادر نخواهند بود توکن XRP را با Paxos Standard (PAX) که یک استیبل‌کوین محبوب شبکه اتریوم است، معامله کنند.

در مجموع، می‌توان گفت Bitstamp پشتیبانی از ۱۴ جفت معاملاتی ارز دیجیتال را متوقف خواهد کرد. یکی از ارزهای دیجیتالی که کاربران این صرافی از ۱۱ آگوست دیگر نمی‌توانند معامله کنند، جفت معاملاتی بیت‌کوین‌کش (BCH) و پوند استرلینگ است.

Bitstamp، که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال اروپا است، دلیل اصلی تصمیم خود به توقف پشتیبانی از جفت‌های فوق‌الذکر را مشخص نکرد. لازم به ذکر است که حذف جفت معاملاتی از فهرست صرافی Bitstamp یک تصمیم دائمی و غیر قابل برگشت است.

این صرافی اعلام کرد که جفت‌های معاملاتی خود را در دوره‌های مشخص بر اساس عملکردشان بررسی می‌کند. پس می‌توان گفت تصمیمات این صرافی در مورد حذف این ۱۴ جفت معاملاتی از فهرست خود نیز تحت تأثیر تحولات اخیر بازار است.

البته حتی پس از این که جفت‌های معاملاتی ذکر شده از صرافی Bitstamp حذف شدند کاربران همچنان می‌توانند سابقه معاملات خود را برای این جفت‌های معاملاتی مشاهده کنند.

در ۲۵ دسامبر ۲۰۲۰، Bitstamp اعلام کرد که پس از این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ریپل را به دادگاه کشاند، معاملات و سپرده‌های XRP را برای مشتریان ایالات متحده متوقف خواهد کرد.

پس از آن صرافی ارزهای دیجیتال Bitstamp به اولین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال تبدیل شد که این توکن بحث برانگیز را حذف کرد و کوین‌بیس، Binance و دیگر صرافی‌های بزرگ نیز از آن پیروی کردند. با این حال، ارز دیجیتال یاد شده هنوز به طور گسترده در خارج از ایالات متحده معامله می‌شود.

صرافی Bitstamp، که به دلیل عملکرد محافظه کارانه خود در لیست کردن توکن‌ها نیز شناخته شده است، در اوایل ماه ژوئن اعلام کرد که Shiba Inu (SHIB)، که یکی از برجسته‌ترین میم‌کوین‌ها است را لیست خواهد کرد.

منبع: u.today

بیت کوین‌ کش ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.