Bybit با Actant برای راه‌اندازی ابزارهای معاملاتی جدید همکاری خواهد کرد

همکاری Bybit با Actant برای راه اندازی ابزارهای معاملاتی جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۱

بیتستان: Bybit از جمله صرافی‌های معتبر در صنعت ارزهای دیجیتال است که به سبب ارائه معاملات مشتقات رمزارزی، محبوبیت زیادی دارد. اخیرا گزارشاتی منتشر شده که نشان می‌دهند این صرافی با Actant همکاری خواهد داشت. همکاری Bybit با Actant برای راه اندازی ابزارهای معاملاتی جدید توسط مدیران هر دو پلتفرم تایید شده است.

همکاری Bybit با Actant برای راه اندازی ابزارهای معاملاتی جدید

صرافی ارز دیجیتال Bybit مستقر در سنگاپور با Actant، ارائه دهنده راه حل‌های معاملاتی، همکاری می‌کند تا ابزارهای معاملاتی جدیدی را برای معامله‌گران راه‌اندازی کنند.

ابزارهای جدیدی که راه‌اندازی خواهند شد، در حوزه تجارت، ریسک سرمایه‌گذاری و اتوماسیون سازی معاملات هستند. بن ژو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Bybit، اظهار داشت:

Actant به‌عنوان یک رهبر و لیدر در این صنعت، برای همکاری با Bybit بسیار مناسب است. ما هیجان زده هستیم که ابزارهای سازمانی آن‌ها را با نقدینگی و موتور تطبیق فوق سریع ۱۰۰K TPS خود ترکیب کنیم. این مشارکت به کاربران هر دو پلتفرم اجازه می‌دهد از رشد تصاعدی بازار مشتقات کریپتو بهره ببرند. همچنین این همکاری موقعیت هر دو طرف را به عنوان رهبران بازار تقویت خواهد کرد.

بای‌بیت قصد دارد مارجین و سیستم حساب یکپارچه‌ای ارائه کند. این برنامه‌ها نیازها و ترجیحات معامله گران را برای به دست آوردن سود و جبران ضررهایی که داشته‌اند، رفع خواهند کرد.

دن ساکس، مدیر عامل Actant، تاکید کرد:

Actant متعهد است تا پشتیبانی از فضای کریپتو را گسترش دهد، اما برای انتخاب شریک و همکاری با دیگر پلتفرم‌ها موضع سخت خود را حفظ خواهد کرد. نوآوری، رهبری و موفقیت Bybit ما را مشتاق‌تر کرد تا این همکاری هر چه سریع‌تر صورت بگیرد.

Actant با ارائه راه‌حل‌های معاملاتی به شرکت‌های مالی، از جمله معاملات اختصاصی و صندوق‌های تامین سرمایه، قصد دارد سرمایه‌گذاران نهادی و خرده‌فروشی Bybit را تقویت کند. ساکس اضافه کرد:

Actant از اینکه فرصتی پیدا کرده تا با Bybit، یکی از صرافی‌های معتبر رمزارزی همکاری کند، هیجان‌زده است.

بای‌بیت اخیراً گزینه‌های معاملاتی کریپتو خود را با راه‌اندازی قراردادهای آتی جدید گسترش داده است تا نیاز به مالکیت یا خرید دارایی رمزنگاری را از بین ببرد.

منبع: blockchain

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.