صرافی کوین‌بیس با OneRiver برای راه‌اندازی یک پلتفرم جدید همکاری می‌کند

همکاری کوین بیس با OneRiver برای راه اندازی یک پلتفرم جدید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس به تازگی اعلام کرده که همکاری خود را با وان ریور آغاز کرده است. براساس گزارشات، همکاری کوین بیس با OneRiver برای راه اندازی یک پلتفرم جدید شروع شده. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

همکاری کوین بیس با OneRiver برای راه اندازی یک پلتفرم جدید

اخیرا صرافی ارز دیجیتال کوین‌بیس همکاری خود را با وان ریور برای ایجاد یک پلتفرم انحصاری برای شرکت‌های سطح سازمانی آغاز کرده است.

پلتفرم جدید ONE Digital SMA نام دارد و دسترسی به مجموعه‌ای از استراتژی‌ها و شاخص‌های سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را در یک پلتفرم جداگانه فراهم خواهد کرد.

این پلتفرم جدید اشتراکی را در اختیار کاربران کوین‌بیس پرایم قرار می‌دهد، که کاربران با استفاده از آن می‌توانند معاملات پیشرفته‌تری داشته باشند. علاوه بر این، یک شیوه جدید برای محافظت از دارایی‌ها را ارائه می‌دهد.

صرافی کوین‌بیس یکی از سه شرکتی بود که در سپتامبر ۲۰۲۱ در صندوق رمزارز ONE River Digital (یکی از شرکت‌های تابعه ONE river asset management) سرمایه‌گذاری کرد.

سرمایه‌گذاری در این صندوق، به دنبال افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در میان مشتریان سازمانی در ایالات متحده و مناطق دیگر بود. ارزیابی‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت ONE river asset management حدود ۲/۳ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) دارد.

منبع خبر: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.