تلاش بایننس برای راه‌اندازی صرافی جدید در اندونزی

بایننس در حال راه اندازی صرافی جدید در اندونزی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۰

طبق گزارشات، بایننس در حال راه اندازی صرافی جدید در اندونزی بوده و مذاکراتی را با ثروتمندترین خانواده اندونزی برای ایجاد صرافی ارزهای دیجیتال در این کشور شروع کرده است. صرافی بایننس به دنبال نهایی کردن این سرمایه‌گذاری با برادران هارتونس از این خانواده ثروتمند است. برای بررسی بیشتر این خبر با بیتستان همراه باشید.

بایننس در حال راه اندازی صرافی جدید در اندونزی

براساس گزارشات منتشرشده در بلومبرگ، هولدینگ بایننس در حال مذاکره برای نهایی کردن سرمایه‌گذاری خانواده هارتونس در این صرافی هستند. این خانواده ثروتمند مدیر بانک مرکزی آسیا (BCA) و صاحب شرکت مخابراتی کشور اندونزی هستند که این مسئولیت را بودی و مایکل هارتونس در دست دارند.

درصورت نهایی شدن این سرمایه‌گذاری توسط BCA، این دومین همکاری بایننس در کشور اندونزی خواهد بود. اولین همکاری بایننس در این کشور با پلتفرم تریدینگ ارزدیجیتال TokoCrypto صورت گرفته بود.

با توجه به قوانین مثبت کشور اندونزی در رابطه با ارزهای دیجیتال، در صورت راه‌اندازی این صرافی با مشارکت ثروتمندترین خانواده اندونزی و شرکت مخابراتی این کشور، بایننس جایگاه ویژه‌ای در این کشور به دست خواهد آورد. دولت اندونزی دیدگاه مثبتی به بازار ارزهای دیجیتال دارد.

با توجه به مشکلات نظارتی بایننس در سه ماهه دوم و سوم سال ۲۰۲۱، بایننس تصمیم دارد حضور خود را در منطقه آسیا و اقیانوسیه پررنگ‌تر کند. این صرافی بزرگ اخیرا ۱۸ درصد از سهام Hg Exchange را نیز خریداری کرده است. قبل از این خرید نیز، ۱٫۵ میلیون دلار دیگر هم روی شبکه BBS، سرمایه‌گذاری کرده بود.

علاوه بر این سرمایه‌گذاری‌ها توسط بایننس، شرکت خواهر بایننس، Binance.US، هم در حال جمع‌‌آوری سرمایه‌گذاران در این حوزه است. مدیرعامل صرافی بایننس، چانگ پنگ ژائو، اشاره کرد: انتظار داریم امسال این صرافی چند میلیون دیگر جمع‌آوری کند.

منبع: cointelegraph

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.