راه‌اندازی یک پلتفرم هوشمند تبادل، در صرافی‌ بایننس و Oasis

صرافی بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ شهریور ۱۳۹۹

بایننس و Oasis در حال ایجاد یک پلتفرم برای شناسایی تهدیدات هوشمند در بستر صرافی‌ها هستند.

طبق گزارش‌ها، بایننس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان، با Oasis، یک توسعه دهنده محاسبات ابری توسط بلاک‌چین با محوریت حریم خصوصی، برای مبارزه با کلا‌ه‌برداری‌های کریپتوکارنسی همکاری کرده است.

در روز ۲۷ آگوست (۲۷ شهریور)، Oasis به عنوان اولین و اصلی‌ترین عضو ارائه دهنده زیرساخت برای CryptoSafe به بایننس معرفی شد.

از “قراردادهای هوشمند محرمانه” Oasis Labs، قرار است برای ساخت یک پلتفرم غیرمتمرکز CryptoSafe استفاده شود. این پلتفرم اطلاعاتی از تهدیدات هوشمند در فضای سایبری در صرافی‌های ارزهای دیجیتال را به اشتراک خواهد گذاشت و با بلاک‌چین Oasis هدایت می‌شود.

شرکت‌ها همواره بر لزوم داشتن یک پلتفرم که حریم خصوصی و اطلاعات محرمانه مشتریان صرافی را رعایت کند، برای شناسایی مشارکتی کلاه‌برداری‌ها تاکید دارند.

این پلتفرم قرار است در ابتدا و قبل از اقدام به « تجزیه و تحلیل کلاهبرداری در زمان واقعی برای مبارزه با هک، سرقت و پولشویی کریپتوها»، اطلاعات خصوصی هوشمند را به اشتراک بگذارد.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیر عامل بایننس از نمایندگان صنعت کریپتوکارنسی‌ها خواست تا به اتحاد CryptoSafe بپیوندند. وی اظهار داشت:

تلاش جمعی و ایجاد روابط نزدیک‌تر بین اعضا، امنیت جامعه جهانی رمزنگاری را بیشتر کرده و یکپارچگی وسیع تری در اکوسیستم برای دست‌یابی به این هدف ایجاد می‌کند.

 

پس از راه‌اندازی این پلتفرم، صرافی‌ها قادر خواهند بود اطلاعات مربوط به معاملات پردازش شده روی بلاک چین‌های بیت کوین (BTC)، اترویم (ETH)،  ترون (TRX) و ایاس (EOS) و شبکه‌های دیگری که تا پایان سال به این لیست اضافه خواهند شد را به اشتراک بگذارند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط شرکت تحلیل‌گر بلاک چین، CipherTrace، در پنج ماه اول سال ۲۰۲۰، چیزی حدود ۱/۳۶ میلیارد دلار ارز دیجیتال، مورد هدف کلاه‌برداران قرار گرفته است.

 

بیتکوین در ایران

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

۱ دیدگاه برای “راه‌اندازی یک پلتفرم هوشمند تبادل، در صرافی‌ بایننس و Oasis

  1. شهلا گفته:

    سلام،یه راهنمایی عاجزانه،ممنون میشم کمکم کنید
    مقداری ارزRose در صرافی کوکوین رو انتقال دادم به باینس که با کیف پول سیف پل کانکت میشدم و متوجه شدم باینس ازOasiaپشتیبانی نمیکنه چطوری بازیابی کنم؟آیا چون با سیف پل کانکت شدم از پرایوی کید سیف پل باید استفاده کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.