آیا خبر فرار مالیاتی بنیانگذار ترا صحت دارد؟

فرار مالیاتی بنیانگذار ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

در بحبوحه‌ی اخبار خرابکاری‌های اخیر ترا، خبر اتهام فرار مالیاتی بنیانگذار ترا نیز به این وضعیت بد ترا دامن زد. Do Kwon، بنیانگذار ترا، اکنون به دلیل فرار مالیاتی، تحت نظارت بیشتر دولت کره جنوبی قرار گرفته است. دولت، مالیات‌های پرداخت نشده را بیش از ۱۰۰ میلیارد وون (۷۸٫۴ میلیون دلار)، تخمین زده است. برای خواندن جزئیات این خبر با بیتستان همراه باشید.

در بحبوحه وضعیت ترا و تحت نظارت قرار گرفتن آن توسط تیم جرایم مالی Grim Reapers، بنابر گزارشات، بنیانگذار ترا Do Kwon اکنون به دلیل فرار مالیاتی، تحت نظارت بیشتر دولت کره جنوبی قرار گرفته است.

خدمات مالیاتی کره جنوبی اعلام کرد که وون و Terraform Labs بیش از ۱۰۰ میلیارد وون (۷۸٫۴ میلیون دلار) مالیات پرداخت نشده دارند، که باید به آن نیز در کنار تخلفات دیگر این مجموعه، پرداخته شود.

Do Kwon، بنیانگذار Terra (LUNA)، از زمان فروپاشی شبکه خود تحت نظارت قرار گرفته است. با این حال، وی برنامه‌های خود را در تلاش برای احیای زنجیره Terra ارائه کرده است.

وون باید ۷۸ میلیون دلار مالیات بپردازد

بر اساس گزارشات اخیر، مقامات مالیاتی این کشور Terraform Labs و مدیر عامل آن را به دلیل دور زدن مالیات بر درآمد متهم کرده‌اند. Kwon و Terraform از دسامبر ۲۰۲۱ از سیاست مالیاتی در کشور ناراضی بودند. وون حتی سعی کرد یک شرکت داخلی را به منظور نقل مکان به خارج از کشور، آن هم درست قبل از سقوط ترا، درست کند.

این قضیه، به احتمال تخلف وون و فرارش از پرداخت مالیات دامن زده است. پیش از این، یک قانونگذار کره جنوبی، برای احضار Kwon، برای بررسی موضوع سقوط Terra، اقدام کرده بود.

تحقیقات نشان داد که وون، ۹۲ درصد از سهام Terra Singapore را در اختیار دارد. در حالی که دانیل شین (Daniel Shin)، مدیر عامل شرکت Chai، که قبلاً هرگونه ارتباط با Terra را رد کرده بود، حدود ۸ درصد باقی مانده از سهام این شرکت را در اختیار دارد.

تحقیقات آژانس مالیاتی کره جنوبی در ماه اکتبر، منجر به اعمال ۴٫۶۶ میلیارد وون (حدود ۳٫۶۴ میلیون دلار) مالیات بر درآمد بر Terra Virgin شد.

منبع: coingape

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.