خریداری بیت کوین به جای طلا برای فرار از تورم

خریداری بیت کوین به جای طلا برای فرار از تورم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۶ مهر ۱۴۰۰

به گفته JPMorgan، تجمع این هفته سرمایه گذاران در بیت کوین موجب شد که از تورم جلوگیری به عمل آید. همین امر نیز موجب شد که بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به سمت بیت کوین کشیده شوند تا در زمان تورم ارزش دارایی خود را حفظ کرده باشند. اما خریداری بیت کوین به جای طلا برای فرار از تورم راه حل درستی است؟ با بیتستان همراه باشید.

خریداری بیت کوین به جای طلا برای فرار از تورم

بیت کوین (BTC) با افزایش بسیار بالایی که داشت، سطح مقاومت ۵۰,۰۰۰ دلاری را شکست و سرمایه ۱ تریلیون دلاری بازار را برگرداند تا رشدی ۳۵ درصدی در این هفته داشته باشد.

بر اساس یادداشتی که JPMorgan روز پنجشنبه با کاربران خود به اشتراک گذاشت، افزایش اخیر قیمت BTC عمدتا به سرمایه گذاران کوچک نسبت داده شد، چرا که به دنبال راهی برای فرار از تورم بودند.

تحلیلگران می‌گویند:

ظهور مجدد نگرانی‌های تورمی در بین سرمایه گذاران باعث افزایش علاقه به استفاده از بیت کوین به عنوان وسیله‌ای جهت دور ماندن از تورم شده است.

به نظر می رسد سرمایه گذاران نهادی در حال بازگشت به بیت کوین هستند و شاید آن را به عنوان یک راه بسیار بهتر از طلا برای دور ماندن از تورم تلقی کنند.

همچنین تنها سرمایه گذاران کوچک نیستند که به بیت کوین چنین دیدگاهی دارند، کوین اولری (Kevin O’Leary) در اوایل این هفته اظهار داشت که ارزهای رمزنگاری شده در سبد سهام خود بیشتر از طلا می‌توانند حفظ سرمایه کنند.

خریداری بیت کوین به جای طلا برای فرار از تورم

تحلیلگران خاطرنشان کردند:

تضمین‌های اخیر سیاست گذاران ایالات متحده مبنی بر اینکه قصدی برای پیروی از اقدامات چین در جهت ممنوعیت استفاده یا استخراج ارزهای رمزنگاری شده ندارند و همچنین افزایش کاربردهای اخیر شبکه Lightning و راه حل‌های پرداخت لایه دوم از دیگر عواملی هستند که موجب شده تا توجه سرمایه گذاران به این حوزه جلب شود.

طبق گزارش CoinMarketCap ارز BTC در زمان نگارش این مقاله به ارزش ۵۳,۸۸۴٫۷۶ دلار معامله می‌شود.

منبع: cointelegraph

بیت کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.