قیمت USTC حدود ۱۳ درصد رشد کرد و دوج کوین نیز به جمع ده ارز دیجیتال برتر بازگشت

افزایش ۱۳ درصدی قیمت USTC و ورود دوج کوین به جمع ده ارز دیجیتال برتر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ آبان ۱۴۰۱

در حالی که بازار ارزهای دیجیتال در وضعیت قرمز قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته شاهد افزایش ۱۳ درصدی قیمت USTC و ورود دوج کوین به جمع ده ارز دیجیتال برتر بودیم. این قضیه می‌تواند نشان از ثبات این ارزهای دیجیتال یا افزایش سرمایه‌گذاران این ارزها باشد. برای خواندن جزئیات بیشتر خبر با بیتستان همراه باشید.

حجم معاملات Terra USTC،حدود ۴۸۲ درصد افزایش یافت. همچنین قیمت این رمزارز نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ درصد رشد کرده است. ارزش دوج‌کوین طی هفته گذشته شدیدا افزایش یافته است. دوج‌کوین با افزایش ۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، توانست دوباره به جمع ده ارز دیجیتال برتر بازار راه یابد.

افزایش ۱۳ درصدی قیمت USTC

قیمت TerraClassicUSD (USTC) در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ درصد افزایش یافته است. این رشد درحالی اتفاق افتاده که قیمت اکثر ارزهای دیجیتال بازار قرمز هستند و تعداد کمی از آن‌ها در وضعیت سبز قرار دارند.

حجم معاملات USTC نیز در ۲۴ ساعت گذشته تا ۴۸۲ درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این خبر، USTC با قیمت ۰/۰۴۳ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شد.

در ۱۹ اکتبر، با تصویب پیشنهاد ۵۲۳۴ توسط انجمن Terra Classic، نرخ مالیات بر ارزش افزوده از ۱/۲٪ به ۰/۲٪ کاهش یافت و ۱۰٪ از درآمد مالیاتی اضافی برای مشارکت‌کنندگان اکوسیستم و زیرساخت‌ها نیز کاهش پیدا کرد.

دوج کوین با افزایش 8 درصدی به جمع 10 ارز دیجیتال برتر راه یافت

پس از این که ایلان ماسک به طور رسمی توییتر را خریداری کرد، دوج‌کوین از سولانا پیشی گرفت. افزایش قیمت Dogecoin تا روز جمعه ادامه داشت. در پی رشد ۸ درصدی دوج‌کوین و رسیدن قیمت آن به ۰/۰۸۵، این ارز دیجیتال به جمع ده دارایی دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار بازگشت.

طبق گزارشات CoinGecko، دوج‌کوین با ارزش بازار بیش از ۱۱/۶ میلیارد دلار به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ محسوب می‌شود. در این رتبه‌بندی، سولانا دهمین ارز دیجیتال برتر بازار است که ارزش بازار آن در مجموع به ۱۱/۵ میلیارد دلار می‌رسد.

دوج‌کوین طی ۷ روز گذشته ۴۳ درصد رشد داشت. این درحالی است بیت‌کوین در این بازه ۷ روزه، ۸/۵ درصد و شیبااینو نیز ۱۹/۷ درصد رشد داشتند.

منبع: u.today ، cryptopotato

دوج کوین ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.