پلتفرم میپل فایننس از شبکه‌ی سولانا پشتیبانی می‌کند

آغاز پشتیبانی پلتفرم میپل فایننس از شبکه سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیتستان: پلتفرم وام دهی میپل فایننس (Maple Finance) قصد دارد اکوسیستم خود را گسترش دهد، از این رو شروع به پشتیبانی از شبکه‌ی Solana کرده است. با آغاز پشتیبانی پلتفرم میپل فایننس از شبکه سولانا، این پلتفرم قصد دارد تا وام‌هایی با وثیقه‌ی کم را در اختیار کاربران بلاک‌چین‌های اتریوم و سولانا قرار دهد.

آغاز پشتیبانی پلتفرم میپل فایننس از شبکه سولانا

پلتفرم وام دهی میپل فایننس (Maple Finance) قصد دارد شبکه‌های تحت پوشش خود را افزایش دهد، از این رو شروع به پشتیبانی از شبکه‌ی سولانا کرده است. این پلتفرم انتظار دارد که تا پایان سال ۲۰۲۲، استخر نقدینگی در شبکه‌ی سولانا را به ۳۰۰ میلیون دلار برساند.

همچنین پلتفرم میپل فایننس (Maple Finance) برای گسترش شبکه‌ی خود، یک صندوق ۴۵ میلیون دلاری نیز ایجاد کرده است. میپل فایننس برای وام گیرندگان نهادی در شبکه‌های اتریوم و اکنون سولانا، وام‌هایی با وثیقه‌ی کم از چندین استخر فراهم می‌کند.

طبق پست وبلاگی منتشر شده توسط تیم Maple، ارزش میزان سرمایه‌ی قفل شده در این پلتفرم به ۹۰۰ میلیون دلار رسیده است.

هدف Maple برای پشتیبانی از Solana

هدف Maple برای پشتیبانی از Solana این است که قصد دارد تا هم اکوسیستم خود را گسترش دهد، هم این که به نیازهای مالی کاربران شبکه‌ی سولانا پاسخ دهد تا کاربران بیشتری را جذب کند. همچنین رئیس میپل سولانا، Quinn Barry بیان کرد:

ما انتظار داریم طی سه ماه آینده بیش از ۳۰۰ میلیون دلار نقدینگی به سولانا بیاوریم. ما به زودی جزئیات بیشتری را در مورد نحوه استفاده از پروتکل‌های نقدینگی و زیرساخت Maple به عنوان سکوی پرتاب در Solana به اشتراک خواهیم گذاشت.

همچنین Barry توییت کرد که Maple قصد دارد یک استخر مجاز راه‌اندازی کند و به پروتکل‌ها، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) و نهادهای واقعی اجازه دهد تا پایان سال ۲۰۲۲ وجوه قرض کنند.

Maple Solana همچنین یک توکن اختصاصی با نام SYRUP را در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد کرد که مشابه توکن MPL Maple در اتریوم خواهد بود.

منبع: cointelegraph

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.