قاتل دوج‌کوین در یکی از پلتفرم‌های پیشرو کریپتو پشتیبانی می‌شود

پشتیبانی کوین‌گیت از شیبا اینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آبان ۱۴۰۰

گیت‌کوین (GTC) که در سال ۲۰۱۷ به عنوان یک پلتفرم با هدف ایجاد ارتباط میان برنامه‌نویسان و پروژه‌ها و حذف فرآیندهای استخدامی پیچیده وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده بود، در طی اخباری که منتشر شده، اقدام به پشتیبانی از قاتل دوج‌کوین یعنی شیبااینو کرده است. با بیتستان همراه باشید تا به جزئیات دقیق خبر پشتیبانی کوین‌گیت از شیبا اینو بپردازیم.

پشتیبانی کوین‌گیت از شیبا اینو

کوین‌گیت روز چهارشنبه اعلام کرد که از شیبا اینو رقیب Dogecoin پشتیبانی می‌کند. CoinGate که در سال ۲۰۱۴، درست پس از ورود ارزهای دیجیتال به جریان اصلی تأسیس شد، همچنان یکی از برجسته ترین شرکت‌های رمزنگاری در منطقه بالتیک است. در حال حاضر بیش از ۵۰۰ بازرگان را با تمرکز بر مشاغل کوچک و متوسط پشتیبانی می‌کند.

جدا از پردازش پرداخت‌ها، CoinGate امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را نیز فراهم می‌کند. با پشتیبانی این شرکت از شیباانو، کاربران می‌توانند Shiba را با ۱% کارمزد خریداری کنند.

همچنین در کوین‌گیت علاوه بر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، امکان خرید گیفت کارت با انبوهی از ارزهای دیجیتال دیگر نیز وجود دارد. این شرکت پس از تجربه رشد قابل توجه و پیوسته‌ای که دارد، اکنون یک تیم ۵۰ نفره را شامل می‌شود.

همانطور که در خبرهای گذشته اعلام کرده بودیم، ZenGo هم که یک کیف پول رمزنگاری سرمایه‌گذاری شده توسط سامسونگ است، روز سه شنبه Shiba Inu را لیست کرده بود.

منبع: u.today

در زیر می‌توانید جزئیات بیشتری از آغاز پشتیبانی کیف پول زنگو از شیبااینو به دست آورید

پشتیبانی کیف پول ZenGo از شیبا اینو
شیبا اینو دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.