صرافی کوین‌بیس از ۳ آلت‌ کوین مبتنی بر اتریوم پشتیبانی می‌کند!

پشتیبانی صرافی کوین بیس از سه آلت کوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۰

صرافی Coinbase یک شرکت تبادل دارایی‌های دیجیتال است که محلی را برای خرید و فروش رمزارزها فراهم می‌کند. به تازگی این صرافی اعلام کرده که تصمیم به پشتیبانی از سه آلت‌کوین مبتنی بر اتریوم را دارد. برای اطلاع از خبر پشتیبانی کوین‌بیس از ۳ آلت کوین مبتنی بر اتریوم با بیتستان همراه باشید.

پشتیبانی کوین‌بیس از ۳ آلت کوین مبتنی بر اتریوم

صرافی کوین‌بیس در یک پست وبلاگ اعلام کرد که از رمزارز Function X، که برای ایجاد پلتفرم برای برنامه‌های غیرمتمرکز و خدمات مالی طراحی شده است، پشتیبانی خواهد کرد. اکنون کاربران صرافی کوین‌بیس می‌توانند این رمزارز را در وب‌سایت و برنامه‌های تلفن همراه این صرافی خریداری کنند.

راه اندازی توکن Chingari در سولانا توسط رقیب هندی TikTok

ادامه خبر را بخوانید

طبق گزارشاتی که از CoinGecko ارائه شده است، رمزارز Function X در قیمت ۱,۲۴ دلار معامله می‌شد و در هفته گذشته با رشد ۸۳ درصدی مواجه بود. با این حال، این رمزارز در روز گذشته ۱۱ درصد کاهش یافته است.

ارز دیجیتال (WCFG) در پلتفرم اتریوم ساخته شده است. از این پس کاربران صرافی کوین‌بیس می‌توانند رمزارز (WCFG) را در صرافی کوین‌بیس خریداری کنند. این رمزارز امروز در قیمت ۱٫۶۸ دلار معامله می‌شد که در روز گذشه ۱۰ درصد کاهش داشت.

علاوه بر این، صرافی کوین‌بیس قصد پشتیبانی از رمزارز Jasmy را دارد. هدف این رمزارز استفاده از فناوری بلاک‌چین برای ایجاد بسترهای غیرمتمرکز است. رمزارز Jasmy در هفت روز گذشته ۱۹۹ درصد افزایش یافته

صرافی کوین‌بیس در ابتدای این هفته اعلام کرد علاوه بر سه توکن، از توکن TBTC که مبتنی بر اتریوم است، پشتیبانی می‌کند.

منبع خبر: dailyhodl

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.