رشد 20 درصدی بونک: روند صعودی این میم‌کوین تا چه سطحی ادامه دارد؟

رشد 20 درصدی بونک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: با موفقیت‌آمیز بودن هاوینگ بیت‌کوین، بسیاری از میم‌کوین‌های بازار وارد روند صعودی شده و روز به روز رشد می‌کنند. یکی از این میم‌کوین‌ها، بونک است که در یک هفته گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته. علاوه بر رشد 20 درصدی بونک، دیگر میم‌کوین‌های مبتنی بر شبکه سولانا نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

رشد 20 درصدی بونک

به دنبال موفقیت آمیز بودن هاوینگ بیت‌کوین و همچنین رشد قیمت رمزارزهای شاخص بازار، میم‌کوین‌ها نیز روند صعودی به خود گرفتند. برای مثال میم‌کوین bonk تنها در یک هفته بیش از 20 رصد رشد کرده و خود را به سطح 0.00002059 رسانده است.

شایان ذکر است که قبل از هاوینگ نیز این میم‌کوین در روند صعودی قرار داشت. با موفقیت آمیز بودن فرایند هاوینگ، روند صعودی تشدید شده است.

جالب است بدانید این سطح، بالاترین قیمتی است که از 12 آوریل ثبت شده. در کنار بونک، دیگر میم‌کوین‌های بازار که مبتنی بر شبکه سولانا هستند نیز افزایش قیمت را تجربه کردند.

به دنبال این رشد، بونک جزء 5 رمزارزی قرار گرفته که بیشترین معاملات را داشته. به گفته فعالان بازار، یکی از دلایل رشد 20 درصدی BONK، ارائه پیشنهاداتی برای توکن‌سوزی میم‌کوین‌ها است.

منبع: Coinpedia

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.