JUP در یک روند صعودی: این رمزارز در یک ماه اخیر ۱۵۰ درصد رشد کرده است!

رشد 150 درصدی قیمت JUP در یک ماه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن JUP در یک ماه گذشته نزدیک به 150 درصد رشد کرده است. به دنبال رشد 150 درصدی قیمت JUP در یک ماه، حجم معاملات آن نیز 64 درصد افزایش و به 214 میلیون دلار رسید.

رشد 150 درصدی قیمت JUP در یک ماه

با توجه به داده‌های Coinmarketcap، قیمت JUP در یک ماه گذشته بیش از 150 درصد رشد کرده و توانسته توجهات سرمایه‌گذاران را به خود جلب نماید.

به دنبال رشد شگفت‌انگیز قیمت JUP در یک ماه اخیر، تحلیلگران بازار نیز نظرات خود را در مورد عملکرد این توکن در یک ماه مطرح کردند.

برای مثال تحلیلگر Altcoin Sherpa، اخیرا با انتشار پستی بیان کرده که قیمت JUP در چند روز گذشته در محدوده‌‌ی 1.12 تا 1.47 دلار در نوسان بود.

رشد 150 درصدی قیمت JUP در یک ماه

با توجه به پست منتشر شده، در 16 مارس این آلت‌کوین با عبور از سطح 1.50 دلار، مرحله تثبیت قیمت خود را آغاز کرد.

در 18 مارس نیز به سطح 1.60 دلار رسید؛ با این حال نتوانست این سطح را حفظ کند و دوباره به 1.20 دلار افت کرد. به گفته این تحلیلگر، JUP می‌تواند روندی که در ماه مارس پشت سر گذاشته را دوباره تکرار کند.

جالب است بدانید که با رشد 150 درصدی در 30 روز گذشته، حجم معاملات توکن نیز 64 درصد افزایش یافته و به 214 میلیون دلار رسیده است.

شایان ذکر است که ارزش بازار این آلت‌کوین نیز در 24 ساعت گذشته نزدیک به 8 درصد رشد کرده. در حال حاضر ارزش بازار ژوپیتر 1.77 میلیارد دلار است.

منبع: coin-turk

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.