قیمت ENA بیش از 17 درصد افت کرد!

افت 17 درصدی قیمت ENA
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: به دنبال افت قیمت بیت‌کوین در اوایل صبح امروز، توکن ENA نیز به تبعیت از این رمزارز 17 درصد افت کرد. با افت 17 درصدی قیمت ENA ارزش بازار آن نیز کاهش و به 1.2 میلیارد دلار سقوط کرده است.

افت 17 درصدی قیمت ENA

اتنا (Ethena) یک پروتکل ارز مصنوعی است که بر روی بلاک‌چین اتریوم ساخته شده. توکن بومی این بلاک‌چین که با نماد ENA شناخته می‌شود، در اوایل صبح امروز 17 درصد از ارزش خود را از دست داده. به دنبال این افت شدید، ارزش بازار توکن نیز کاهش یافته و به 1.2 میلیارد دلار رسیده است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.8489 دلار معامله می‌شود.

افت 17 درصدی قیمت ENA

جالب است بدانید که با افت قیمت نه تنها ارزش بازار بلکه حجم معاملات توکن نیز 14.5 درصد کاهش یافته و در حال حاضر 618 میلیون دلار است.

طبق داده‌های ارائه شده توسط Santiment، توکن ENA در روز گذشته حدود 9.18 میلیون توکن از تمام صرافی‌ها خروجی خالص داشته. این الگو نشان می‌دهد که میزان سود معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

شاخص قدرت نسبی ENA نیز در 24 ساعت گذشته از 60 به 44 افت کرده. به گفته فعالان بازار اگر شاخص RSI زیر 50 بماند، احتمال آغاز روند صعودی به شدت بالا است.

منبع: crypto.news

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.