رشد ۷۴۲ درصدی حجم معاملات بزرگ در بازار متیک: دلیل این رشد چیست؟

رشد ۷۴۲ درصدی حجم معاملات بزرگ در بازار متیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲

بیتستان: معاملات انجام شده در شبکه پالیگان به طور ناگهانی ۷۴۲ درصد افزایش یافت. با رشد ۷۴۲ درصدی حجم معاملات بزرگ در بازار متیک، حجم تراکنش‌های MATIC نیز به ۶۴/۴۴ میلیون دلار رسید. برای مشاهده جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

رشد ۷۴۲ درصدی حجم معاملات بزرگ در بازار متیک

به دنبال شکایت کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه صرافی بایننس، قیمت توکن بومی شبکه پالیگان روند نزولی در پیش گرفت. نهنگ‌ها نیز به دنبال استفاده از این فرصت، اقدام به خرید توکن بومی این شبکه یعنی متیک نمودند.

در این بین، حجم معاملات بزرگ در بازار متیک رشد ۷۴۲ درصدی را ثبت کرد. با توجه به گزارشات IntoTheBlock، حجم تراکنش این توکن به ۶۴/۴۴ میلیون دلار رسیده است.

تراکنش‌های بزرگ، اغلب نشانه‌ای برای دست به کار شدن نهنگ‌های بازار هستند. افزایش این معیار نشان می‌دهد که نهنگ‌های بازار در حال خرید و یا فروش زیاد یک توکن هستند.

روز سه شنبه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، شکایتی علیه کوین‌بیس و صرافی بایننس تنظیم نمود و ادعا کرد که این صرافی‌ها، بدون ثبت نام در SEC به عنوان یک کارگزار بورس اوراق بهادار ملی، فعالیت می‌کنند.

پس از شکایت کمیسیون SEC علیه بزرگترین صرافی‌های رمزنگاری، آلت‌کوین‌ها بیشترین ضرر را متحمل شدند.

در حال حاضر بسیاری از توکن‌های بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی به خود گرفته‌اند. متیک نیز تحت تاثیر این شکایت قرار گرفته و در ۲۴ ساعت گذشته، ۸/۶۹ درصد افت کرده است. به گفته فعالان بازار ارزهای دیجیتال، دلیل افت قیمت متیک می‌تواند همین شکایت باشد.

منبع: u.today

ماتیک
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.