ریپل در آینده می‌تواند افزایش قیمت پیدا کند؟

پیش بینی قیمت XRP و بررسی احتمال شروع روند صعودی آن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱

ریپل بر اساس روندی که در پیش گرفته، ممکن است وارد یک کانال صعودی شده و افزایش قیمت پیدا کند. در ادامه به پیش بینی قیمت XRP و بررسی احتمال شروع روند صعودی آن خواهیم پرداخت. برای دریافت جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

پیش بینی قیمت XRP و بررسی احتمال شروع روند صعودی آن

ریپل پس از ایجاد یک کف قیمتی در سطح ۰/۳۸ دلار، شروع به افزایش قیمت کرد. این رمزارز توانست مانند بیت‌کوین و اتریوم، روند صعودی جدیدی در پیش گرفته و خود را به بالای سطح مقاومت ۰/۴۰ دلار برساند.

گاوها قیمت ریپل را به بالای سطح ۰/۴۲ دلار و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه رسانده‌اند. با روندی که این رمزارز در پیش گرفته بود، توانست حتی به بالاترین قیمت سالانه خود یعنی ۰/۴۳۲۴ دلار نیز صعود کند. می‌توان گفت، سطح ۰/۴۱ دلار در حال حاضر مهم‌ترین مقاومت پیش روی این رمزارز محسوب می‌شود.

پیش بینی قیمت XRP و بررسی احتمال شروع روند صعودی آن

طبق نمودار بالا، مقاومت کلیدی بعدی این رمزارز سطح ۰/۴۲۲ دلار خواهد بود. اگر این رمزارز بتواند از سطح ۰/۴۲۲ دلار عبور کند، قیمت آن ممکن است حتی تا سطح ۰/۵۰ دلار نیز افزایش یابد.

اگر ریپل نتواند سطح ۰/۴۱ دلاری خود را حفظ کند، ممکن است به ۰/۳۹۶۰ دلار نیز سقوط کند. اگر این رمزارز روند نزولی در پیش بگیرد، می‌تواند به زیر سطح ۰/۳۶۰ دلار کاهش یابد.

منبع: newsbtc

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.