تعداد تراکنش‌های شبکه شیباریوم به شدت افزایش یافت!

رشد ۲۳۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه شیباریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ آذر ۱۴۰۲

بیتستان :تعداد تراکنش‌های شبکه Shibarium، به طور ناگهانی ۲۳۰ درصد افزایش یافت و توانست توجه سرمایه‌گذران را به خود جلب کند. در طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد تراکنش‌های این شبکه بیش از ۲۳۰ درصد رشد کرده. با رشد ۲۳۰ درصدی تعداد تراکنش های شبکه شیباریوم، مجموع تراکنش‌های انجام شده در این شبکه به ۴/۰۴ میلیون رسید.

رشد ۲۳۰ درصدی تعداد تراکنش های شبکه شیباریوم

شبکه Shibarium، راه‌حل بلاک‌چین لایه ۲ وابسته به Shiba Inu، افزایش فوق‌العاده‌ای را در تعداد تراکنش‌ها تجربه کرده. طی ۲۴ ساعت گذشته تراکنش‌های انجام شده در این شبکه ۲۳۰ درصد افزایش یافته و از 14,980 تراکنش به رقم خیره کننده 34,670 تراکنش رسیده است.

رشد ۲۳۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه شیباریوم

بر اساس داده‌های موجود، با این افزایش مجموع تراکنش‌های انجام شده در این شبکه از روز راه‌اندازی تاکنون به ۴/۰۴ میلیون رسیده. همزمان با رشد تعداد تراکنش‌های شبکه، تعداد معاملات توکن SHIB نیز افزایش یافت. در حال حاضر شیبااینو در محدوده‌ی ۰,۰۰۰۰۰۷۹۴۲ دلار معامله می‌شود.

گفتنی است که افزایش تعداد تراکنش‌های شبکه شیباریوم، علاوه بر شیبااینو، بر قیمت توکن BONE نیز تاثیر گذاشته. در حال حاضر این توکن در محدوده‌ی ۰,۶۲۱۳ دلار معامله می‌شود.

رشد ۲۳۰ درصدی حجم تراکنش های شبکه شیباریوم

همبستگی جالب بین افزایش معاملات Shibarium و حرکات قابل توجه قیمت SHIB و BONE باعث شده که سرمایه‌گذاران بازار احتمالاتی را در رابطه با رشد قیمت SHIB مطرح کنند.

منبع: U.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.