میم‌کوین تازه عرضه شده‌ی MANEKI وارد یک روند صعودی قوی شده است

جهش 45 درصدی MANEKIRALLIES- بیتستان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان:  امروز قیمت میم‌کوین Maneki Rallies که به تازگی در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شده، 45 درصد رشد کرد و به سطح 0.18 دلار رسید. جهش 45 درصدی Maneki Rallies، نتیجه فعالیت دارندگان سولانا بود. سرمایه‌گذاران 3388 رمزارز SOL را برای خرید 3.99 میلیارد MANEKI خرج کردند.

جهش 45 درصدی Maneki Rallies

با توجه به داده‌های منتشر شده از سوی coingape، میم‌کوین MANEKI از زمان عرضه (اوایل این هفته) به بالاترین سطح خود در بازار ارزهای دیجیتال رسیده است.

Maneki (MANEKI)، یک میم‌کوین تازه راه‌اندازی شده در شبکه سولانا است که به تازگی به بازار عرضه شده و این توکن امروز شاهد جهش خیره کننده بیش از 45 درصدی بود.

به گفته Lookonchain، یک پلتفرم ردیابی بلاک‌چین، سرمایه‌گذارانی که MANEKI را در اختیار دارند یا قصد خرید آن را دارند، باید به هفت کیف پول که فعالیت قابل توجهی را نشان می‌دهند توجه داشته باشند. این کیف پول‌ها که احتمالاً به یکدیگر مرتبط هستند، 3388 SOL (تقریباً 525 هزار دلار) را برای به دست آوردن 3.99 میلیارد MANEKI خرج کرده‌اند. این میزان توکن خریداری شده، 44.9٪ از کل عرضه را تشکیل می‌دهد.

بعد از این رشد، قیمت Maneki به سطح 0.02157 دلار رسید.

شایان ذکر است که این میم‌کوین، حجم معاملات 85.08 میلیون دلاری را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده و موفق شده به یکی از پر معامله‌ترین رمزارزهای بازار تبدیل شود.

منبع: coingape

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.