رشد 100 درصدی رمزارز هدرا باعث شگفتی سرمایه‌گذاران شد

رشد 100 درصدی هدرا توکن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت توکن HBAR در ۲۴ ساعت گذشته 100 درصد رشد کرده و به سطح 0.18 دلار رسیده. در پی رشد 100 درصدی HBAR، حجم معاملات روزانه این رمزارز بیش از 5440 درصد افزایش یافت و به 2.3 میلیارد دلار (بالاترین سطح دو سال اخیر) رسید.

رشد 100 درصدی HBAR

با توجه به داده‌های Coinmarketcap، توکن HBAR رشد 100 درصدی را در 24 ساعت گذشته ثبت کرده و به سطح 0.18 دلار دست یافته است. در حال حاضر این ارز دیجیتال در محدوده‌ی 0.1295 دلار معامله می‌شود.

جالب است بدانید که با رشد 100 درصدی قیمت، حجم معاملات این توکن نیز افزایش 5440 درصدی ثبت کرده و به سطح 2.3 میلیارد دلار رسیده است. به گفته فعالان بازار، این رشد بی‌سابقه خبر از شروع یک روند صعودی در آینده می‌دهد.

با توجه به گزارشات coingape، اصلی‌ترین دلیل رشد قیمت رمزارز هدرا، آغاز همکاری صرافی Archax با Ownera بوده. در یک توسعه پیشگامانه برای بخش دارایی‌های واقعی Archax، یک صرافی در لندن، صندوق بازار پول BlackRock ICS خزانه‌داری ایالات متحده (MMF) را در بلاک‌چین Hedera (HBAR) توکن کرده است.

اگر گاوها کنترل بازار این توکن را در اختیار بگیرند، احتمال دارد قیمت بیش از این رشد کند. با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI)، هدرا می‌تواند به سطح 0.20 دلار و حتی به سطح 0.30 دلار نیز دست یابد.

بیتستان-HBAR رشد 100 درصدی

فعالان بازار احتمال می‌دهند که با شکست زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه، هدرا با یک روند نزولی روبه‌رو شود.

منبع: coingape 

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.