پشتیبانی صرافی FTX از NFTهای سولانا

پشتیبانی صرافی FTX از NFTهای سولانا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۱ مهر ۱۴۰۰

صرافی FTX US در آخرین تلاش خود برای گسترش خدمات NFT به مشتریانش، پشتیبانی خود را از بازار Solana NFT را اعلام کرده است. با پشتیبانی صرافی FTX از NFTهای سولانا، کاربران این صرافی می‌توانند بر اساس بلاک چین Solana از طریق این پلتفرم، NFTها را ضرب، معامله و احراز هویت کنند.

پشتیبانی صرافی FTX از NFTهای سولانا

امکان استفاده از nftها پیش از این در بازار FTX.US NFT ممکن نبود و این صرافی فقط اجازه می‌داد NFTها فقط از طریق وب سایت خود معامله شوند. این به این معنی است که مجموعه‌های NFT که در سولانا ساخته شده بودند در بازارهای دیگر مانند Digital Eyes و Solanart معامله می‌شدند.

با این حال، صرافی FTX US با این پیشرفت جدید به کاربران اجازه می‌دهد NFTهایی را که در پلتفرم ادغام شده‌اند، ضرب، نگهداری، احراز هویت و معامله کنند. اطلاعات ارائه شده همچنین نشان می‌دهد که این صرافی، 1 دلار برای ضرب و 2 درصد از سود معامله را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند.

شیبا اینو، قاتل دوج کوین یازدهمین ارز برتر بازار لقب گرفت!

جزئیات خبر را در ادامه بخوانید
پشتیبانی از NFT سولانا

برت هریسون، رئیس FTX.US، اعلام کرد که 40 مورد از 70 مجموعه تأیید شده NFT اکنون در سایت قابل مشاهده است. این در حالی است که به هنرمندان و جوامع آن‌ها توصیه می‌شود NFTهای خود را به این صرافی بسپارند.

پشتیبانی FTX از NFTهای سولانا

هریسون همچنین دلیل منطقی ساختن این پلتفرم  و پشتیبانی صرافی FTX از NFTهای سولانا را اینگونه بیان کرد:

ما تصمیم گرفتیم پس از غوطه‌ور شدن در اکوسیستم NFT، یک بازار NFT در FTX US ایجاد کنیم. اکوسیستم NFT شروع به نفوذ در فرهنگ عامه کرده است، اما فاقد بستری است که دسترسی آسان و قرار گرفتن در معرض دید مخاطبان اصلی را فراهم کند.

NFTهای سولانا بعد از ارتقا شبکه، شاهد رشد زیادی بوده‌اند. تا به امروز این اکوسیستم موفقیت‌های زیادی را به ثبت رسانده، که با فروش 1 میلیون دلاری اخیر آن، این پیشرفت قابل مشاهده است. همچنین قابل ذکر است که افراد سودجو به تازگی از اکوسیستم Solana NFT برای کلاهبرداری از سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنند.

منبع: cryptoslate

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.