پشتیبانی کوکوین از خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی

پشتیبانی کوکوین از خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۲ آبان ۱۴۰۰

صرافی KuCoin که یکی از صرافی‌های پرکاربرد و محبوب در بازار ارزهای دیجیتال است، امکانی را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به صورت مستقیم از کارت بانکی استفاده کنند و ارزهای دیجیتال محبوب و مد نظرشان را خریداری نمایند. این امکان که زمان خرید ارز دیجیتال را تسریع می‌کند، به عنوان یک حرکت تاثیر گذار در جهت جذب کاربران بیشتر هم محسوب می‌شود. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از پشتیبانی کوکوین از خرید ارز دیجیتال با کارت بانکی در اختیارتان قرار دهیم.

KuCoin، یک صرافی معتبر جهانی در زمینه ارزهای دیجیتال امکانی را فراهم کرده تا افراد و معامله‌گران ارزهای دیجیتال بتوانند با استفاده از کارت اعتباری بانکی، دلار آمریکا را به کوکوین واریز کرده و به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال بیت‌کوین، اتریوم و … را خریداری کنند.

صنعت ارزهای دیجیتال به شدت در حال رشد است و روز به روز کاربران بیشتری جذب می‌کند، اما مهم‌ترین مسئله‌ای که کاربران جدید و تازه وارد ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنند، همین تبدیل پول نقد به ارز دیجیتال است که با این امکان صرافی کوکوین دیگر این روند با سهولت بیشتری انجام خواهد گرفت.

آقای Johnny LYU، مدیرعامل KuCoin Global در این رابطه گفت:

به عنوان یک صرافی بزرگ و معتبر، KuCoin با معرفی این امکان پیشرفته با پیچیدگی کمتر و کارمزد پایین‌تر، به بهبود تجربه خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای همه سرمایه‌گذاران رمزارزها کمک می‌کند و این مسیر را ادامه خواهد داد.

قابلیت خرید مستقیم رمزارز از طریق پول فیات در KuCoin کمک می‌کند تا افراد بیشتری جذب این بازار شوند و پذیرش رمزارزها در بین همه مردم افزایش پیدا کند.

حساب فیات KuCoin ابتدا از USD پشتیبانی می‌کند. دارندگان ویزا یا مسترکارت می‌توانند قبل از تبدیل آن به دارایی‌های رمزنگاری پشتیبانی شده از طریق Fast Buy، دلار را مستقیماً به KuCoin واریز کنند. KuCoin در آینده نزدیک از ۵۰ ارز فیات دیگر مانند EUR ،AUD، GBP و RUB پشتیبانی خواهد کرد.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز بخوانید

لیست شدن شیبا اینو در صرافی کراکن

جایزه برای اولین نفرات استفاده کننده از این امکان:

KuCoin کمپینی را راه‌اندازی کرده تا به کاربرانی که از این امکان به وجود امده استفاده می‌کنند، جایزه بدهد. از ساعت ۱۸:۰۰ روز ۲ نوامبر تا ساعت ۱۸:۰۰ تاریخ ۵ نوامبر، ۱۰۰ کاربر اولی که USDT را از طریق حساب Fiat KuCoin با استفاده از Visa،Mastercard، یا Balance خریداری می‌کنند، می‌توانند از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوند.

آشنایی با صرافی معتبر کوکوین:

KuCoin که در سپتامبر ۲۰۱۷ راه اندازی شد، یک صرافی جهانی ارز دیجیتال است که بیش از ۴۰۰ دارایی دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. این صرافی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال، سهام و … را به ۸ میلیون کاربر خود در ۲۰۷ کشور و منطقه در سراسر جهان ارائه می ‌دهد.

در سال ۲۰۱۸، KuCoin مبلغ ۲۰ میلیون دلار را از IDG Capital و Matrix Partners سرمایه جذب کرد. بر اساس رتبه بندی CoinMarketCap صرافی KuCoin در حال حاضر پنجمین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال است. در سال ۲۰۲۱ هم Forbes کوکوین را به عنوان یکی از بهترین صرافی‌ها برای مبادلات رمزنگاری معرفی کرد.

منبع: cryptobriefing

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
بیت کوین اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.