خبر خوب برای دارندگان WIF: این میم‌کوین وارد یک روند صعودی جدید شد

رشد 15 درصدی قیمت WIF
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت میم‌کوین WIF در ۲۴ ساعت گذشته 15 درصد رشد کرده و به سطح 2.80 دلار رسیده. به دنبال رشد 15 درصدی قیمت WIF، سایر میم‌کوین‌های بازار مثل: MEW، دوج‌کوین و شیبااینو نیز وارد فاز صعودی شدند.

رشد 15 درصدی قیمت WIF

در پی درگیری‌های ژئوپلیتیکی رخ داده در منطقه، بیت‌کوین افت شدیدی تجربه کرد و قیمت آن تا سطح 60 هزار دلار نیز کاهش یافت. با این حال، روند نامطلوب کل بازار کوتاه مدت بود و بازار ارزهای دیجیتال امروز (19 آوریل) دوباره زنده شد.

یکی از بهترین عملکردهای بازار ارزهای دیجیتال را، بزرگترین میم‌کوین ساخته شده بر روی بلاک چین سولانا یعنی dogwifhat (WIF) رقم زده و موفق شده در 24 ساعت گذشته، تقریباً 15٪ رشد کند و خود را به سطح 2.80 دلار برساند.

مهم‌ترین دلیل رشد میم‌کوین dogwifhat، تصمیم کوین‌بیس برای پشتیبانی از قراردادهای دائمی WIF بود که قرار است از 25 آوریل 2024، عملیاتی شود.

رشد مجدد میم‌کوین WIF، با رشد قابل توجه سولانا نیز همراه بود. SOL در 24 ساعت گذشته، بیشتر از 11 درصد رشد کرده و موفق شده از نظر سود ثبت شده، از بیت‌کوین و اتریوم پیشی بگیرد.

بررسی رشد 15 درصدی قیمت WIF

درپی رشد WIF، دوج‌کوین و شیبااینو نیز به ترتیب 6 درصد و 5 درصد رشد کردند. MEW نیز رشد 17 درصدی را تجربه کرده است. توجه داشته باشید که سایر میم‌کوین‌ها مثل PEPE ،FLOKI و BONK نیز رشد چشمگیری داشته‌اند.

منبع: cryptopotato

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.