ارزش بازار ریپل بیش از ۱ میلیارد دلار رشد کرده است: دلیل این امر چیست؟

رشد ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار ریپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: طبق داده‌های TradingView، ارزش بازار XRP در زمان نگارش این خبر از ۲۰ میلیارد دلار به ۲۱/۴ میلیارد دلار رسیده است. دلیل اصلی رشد ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار ریپل را می‌توان به افزایش حمایت سرمایه‌گذاران از این رمزارز مرتبط دانست.

ارزش کل بازار توکن XRP در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱ میلیارد دلار افزایش یافته. با بررسی بازار می‌توان متوجه شد که به دنبال افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به فضای ارزهای دیجیتال و این رمزارز، این رشد صورت گرفته است.

طبق داده‌های TradingView، ارزش بازار XRP از ۲۰ میلیارد دلار فراتر رفته و در حال حاضر به بیش از ۲۱/۴ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. این رمزارز طی هفته گذشته ۷ درصد و در ۳۰ روز گذشته ۲۰ درصد رشد کرده که این خود می‌تواند از دلایل افزایش ارزش بازار ریپل باشد.

در زمان نگارش این خبر XRP با قیمت ۰/۴۲ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. جالب است بدانید که قیمت آن در ابتدای سال حدود ۰/۳۳ دلار بود. شاخص‌های فنی این پلتفرم نشان می‌دهند که ارز دیجیتال XRP هنوز هم فضای بیشتری برای رشد دارد.

رشد ۱ میلیارد دلاری ارزش بازار ریپل

پیش‌بینی رشد ریپل و روند فعلی این رمزارز

طبق گزارشات CryptoGlobe، اوایل این ماه جامعه ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرده بود که قیمت XRP تا پایان ژانویه به نزدیکی سطح ۰/۴۰ دلار خواهد رسید.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داده، نهنگ‌هایی که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰ میلیون توکن (بین ۳۴۰۰۰ دلار تا ۳/۴ میلیون دلار) در اختیار دارند، در پایان سال گذشته به سرعت دارایی خود را افزایش داده بودند.

نهنگ‌های XRP در پایان سپتامبر و اوایل اکتبر شروع به افزایش ذخایر دارایی‌های خود کردند. این در حالی است که قیمت ریپل از آن زمان شروع به رشد کرد؛ زیرا هم کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و هم Ripple Labs به دنبال پایان دادن به جنگ حقوقی خود بودند.

سازمان SEC سال ۲۰۲۰ از ریپل و دو تن از مدیرانش شکایت کرد و مدعی شد که آنها هنگام انتشار ۱/۳ میلیارد دلار توکن XRP، اوراق بهادار ثبت نشده فروخته‌اند. یونیت امنیتی XRP این قضیه را انکار می‌کند.

منیع: cryptoglobe

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.