کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد ترا آغاز کرد!

آغاز تحقیقات sec در مورد ترا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

بنا بر گزارشات ارائه شده از بلومبرگ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خود در مورد بلاک‌چین ترا را آغاز کرده است. آغاز تحقیقات sec در مورد ترا با هدف اطلاع از نقض قوانین انجام شده است. برای اطلاع از ادامه خبر با بیتستان همراه باشید.

آغاز تحقیقات sec در مورد ترا

بنا بر گزارشات ارائه شده از بلومبرگ، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده تحقیقات خود را در مورد بلاک‌چین ترا آغاز کرده است. ناظر این شرکت در تلاش است تا بفهمد که شرکت Terrafrom Labs قوانین مربوط به حمایت از سرمایه‌گذاران را نقض کرده یا خیر؟

براساس گزارشات، روز چهارشنبه دوکون یکی از بنیانگذاران ترا، درخواست تجدید نظر برای جلوگیری از ارسال احضاریه‌ها برای پروتکل miror را از دست داد. کمیسیون بروس و اوراق بهادار در حال بررسی این موضوع بود که آیا پروتکل miror قوانین اوراق بهادار را نقض کرده یا نه؟

دوکون تصمیم گرفت که از کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایت کند. به گفته او، این شرکت قوانین را با ارائه احضاریه‌های نادرست نقض کرده است.

با این حال، دادگاه اعلام کرد احضاریه‌هایی که توسط sec ارائه شده‌اند، معتبر هستند. از این رو، شرکت  terrafron labs باید با sec همکاری کند.

نا گفته نماند که Sec چندین تحقیق دیگر را در رابطه با شرکت Terrafrom و Know آغاز کرده است.

منبع: u.today

ترا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.