افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم: دلیل این افت چیست؟

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲

بیتستان: با انتشار اخبار مبنی بر راه‌اندازی لایه 2 شبکه شیباریوم، سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال امیدوار بودند که قیمت توکن‌های این شبکه رشد کند؛ اما اینطور نشد. در واقع افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم موجب شد که بسیاری از سرمایه‌گذاران در شوک فرو روند. توکن‌های شیبااینو، BONE و  LEASH توکن‌هایی بودند که تا 23 درصد افت قیمت داشتند.

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم

سرمایه‌گذاران زیادی امیدوار بودند با راه اندازی شبکه شیباریوم در 16 آگوست، قیمت توکن‌های این شبکه رشد کند. اما نه تنها توکن‌ها رشد نکردند، بلکه قیمت آن‌ها نیز افت کرد.

امروز قیمت شیبااینو تنها در 24 ساعت 8/1 درصد افت کرد. در کنار آن، توکن‌های شبکه شیباریوم مثل توکن BONE حدود 14 درصد و توکن LEASH، حدود  23/5 درصد افت قیمت پیدا کردند.

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم

به گفته توسعه دهندگان شبکه، این افت قیمت ناشی از مشکلی است که در زمان راه‌اندازی رخ داده. طبق اسکرین شات‌هایی که ظاهرا متعلق به توسعه دهندگان Shibarium است، توسعه دهنده اصلی این شبکه به نام Shytoshi فاش کرد که تیم قادر به بازیابی دارایی‌های متصل به شبکه Shibarium نیست.

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم

ZachXBT نیز بیان کرد که هنوز مشخص نیست دارایی‌های کاربران از دسترس خارج شده‌ یا خیر.

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم

او گمان‌هایی مبنی بر از دسترس خارج شدن دارایی کاربران مطرح کرد و همین امر نیز موجب بروز نگرانی در بین کاربران شده است.

افت شدید قیمت توکن های شبکه شیباریوم

یکی دیگر از کاربران شیباریوم بیان کرده که دلیل این نقض، مشکل فنی اسکنر بلوک است. به عبارتی توسعه‌دهندگان نتوانستند تعادلی بین پل‌های این شبکه ایجاد کنند. باید اشاره کنیم که وب سایت Shibarium RPC نیز از دسترس خارج شده و امکان ورود به آن وجود ندارد.

منبع: cointelegraph

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.