جابجایی ۲۳۰ میلیون دوج کوین توسط نهنگ ها در ۲۴ ساعت اخیر: قیمت این رمزارز چه تغییری خواهد کرد؟

جابجایی ۲۳۰ میلیون دوج کوین توسط نهنگ ها
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۱

داده‌های @DogeWhaleAlert خبر از جابجایی ۲۳۰ میلیون دوج کوین توسط نهنگ ها در ۲۴ ساعت اخیر می‌دهند. همچنین کاربران صرافی رابین‌هود نیز پس از افزایش اخیر قیمت دوج‌کوین، شروع به ذخیره ۳۳/۵ میلیارد Dogecoin کرده‌اند. همین امر می‌تواند نشانه‌ی خوبی برای DOGE باشد. برای خواندن جزئیات بیشتر با بیتستان همراه باشید.

بر اساس داده‌های حساب @DogeWhaleAlert که نقل و انتقالات بزرگ دوج‌کوین را تحت نظر دارد، در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۳۰ میلیون Dogecoin با مشارکت ۲۰ کیف پول برتر (متعلق به نهنگ‌های بزرگ) جابه‌جا شده است.

علاوه بر این، حساب @DogeWhaleAlert در ادامه گزارش داد که اپلیکیشن تجاری Robinhood نزدیک به ۲۵ درصد از DOGE در گردش را در اختیار دارد.

نهنگ‌های بزرگ بیش از ۲۳۰ میلیون DOGE جابجا کردند

توییت‌های اخیراً منتشر شده نشان می‌دهند که در مجموع ۱۵۰ میلیون DOGE به ارزش بیش از ۱۳ میلیون دلار از ۲۰ کیف پول برتر به آدرس‌های anon در دو تراکنش ۱۰۰ میلیون و ۵۰ میلیونی DOGE منتقل شده است.

جابجایی ۲۳۰ میلیون دوج کوین توسط نهنگ ها

کارمزدهای این تراکنش‌ها نسبت به مقدار آن‌ها بسیار ناچیز بود. (چیزی حدود ۰/۲ دلار و حتی کمتر برای هر تراکنش) در بحبوهه این تراکنش‌ها ۳۴ میلیون Dogecoin دیگر نیز توسط کیف پول anon به ۲۰ آدرس برتر منتقل شد.

کاربران رابین‌هود DOGE های خود را نمی‌فروشند

طبق داده‌ها، اپلیکیشن کارگزاری محبوب Robinhood اکنون ۳۳,۵۶۲,۱۱۸,۳۶۰ Dogecoin را از طرف مشتریان خود در اختیار دارد. این میزان دوج‌کوین معادل ۲,۹۱۰,۶۰۷,۵۹۰ دلار آمریکا و تقریباً ۲۵ درصد از عرضه DOGE در گردش می‌شود.

مقدار دوج‌کوینی که توسط Robinhood نگهداری می‌شود، از ابتدای سال ۲۰۲۲ کم و بیش در همین حدود باقی مانده است. این قضیه می‌تواند نشان دهند که کاربران رابین‌هود DOGEهای خود را نگه داشته و تصمیم به سرمایه‌گذاری طولانی مدت دارند.

نهنگ‌های بزرگ بیش از ۲۳۰ میلیون DOGE جابجا کردند

منبع: U.today

دوج کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.