رشد ۱۲۸ درصدی حجم معاملات شیبااینو: قیمت این توکن نیز افزایش پیدا خواهد کرد؟

افزایش ۱۲۸ درصدی حجم معاملات شیبااینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۷ آذر ۱۴۰۱

بیتستان: حجم معاملات شیبااینو، یکی از بزرگ‌ترین میم‌کوین‌های بازار ارزهای دیجیتال 128 درصد رشد کرده است. نزدیک شدن قیمت SHIB به سطح حمایتی و همچنین افزایش نوسانات، دو دلیل افزایش ۱۲۸ درصدی حجم معاملات شیبااینو اعلام شدند. این رمزارز در حال حاضر با قیمت حدود ۰/۰۰۰۰۰۸۱ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود.

افزایش ۱۲۸ درصدی حجم معاملات شیبااینو

بر اساس داده های CoinMarketCap، حجم معاملات شیبااینو (SHIB) بیش از ۱۲۸ درصد افزایش یافته. در زمان نگارش این خبر، ۲۰/۱ تریلیون (۲۰,۱۵۶,۹۸۳,۴۸۷,۴۹۳) SHIB به ارزش ۱۶۴,۱۱۴,۴۵۳ دلار، در ۲۴ ساعت گذشته در بازار رمزارزها مبادله شده است.

افزایش نوسانات اغلب منجر به افزایش حجم معاملات یک رمزارز می‌شود، زیرا معامله گران باتجربه برای کسب سود بیشتر اقدام به خرید و فروش می‌کنند.

البته دلیل افزایش حجم معاملات شیبااینو می‌تواند به این که SHIB به پایین‌ترین سطح شش ماهه خود سقوط کرده نیز مرتبط باشد. احتمالاً معامله گران در تلاش هستند تا از این فرصت برای خرید شیبااینو با قیمتی کمتر، استفاده کنند.

با این حال، برخی از تحلیلگران بر این باورند که تعداد کل واحدهای جابجا شده بین خریداران و فروشندگان، یا حجم معاملات، ممکن است نشانه غیر قابل اعتمادی برای تعیین استراتژی سرمایه‌گذاری باشد.

SHIB در حال حاضر در محدوده ۰/۰۰۰۰۰۸۱ دلار قرار دارد. قیمت شیبااینو در ۵ دسامبر نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح خود یعنی ۰/۰۰۰۰۱۰۱۶ دلار  رسید. این توکن در حال حاضر با افت ۴/۵۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۰/۰۰۰۰۰۸۲ دلار معامله می‌شود.

منبع: u.today

شیبا اینو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.