قیمت سولانا به ۳۸/۵ دلار خواهد رسید؟ آیا اکنون بهترین فرصت برای خرید این رمزارز است؟

پیش بینی رسیدن قیمت سولانا به ۳۸/۵ دلار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۱

بیتستان: با توجه به روند بسیار خوب سولانا از ابتدای سال، کاربران زیادی پیش‌بینی می‌کنند که این رمزارز به سطح ۳۸ دلار برسد. از دلایل پیش بینی رسیدن قیمت سولانا به ۳۸/۵ دلار می‌توان به روند بسیار امیدوار کننده آن، افزایش مداوم حجم معاملات و همچنین اصلاحات جزئی شبکه اشاره کرد.

سولانا از ابتدای سال یکی از رمزارزهای بازار با روندی بسیار امیدوار کننده بود. قیمت این رمزارز در ۳ هفته گذشته با ۱۶۲ درصد رشد به ۲۵/۵ دلار رسیده است. علاوه بر این، افزایش مداوم حجم معاملات و همچنین اصلاحات جزئی شبکه هم نشان می‌دهند احتمال رشد بیشتر توکن SOL بالا است.

پیش بینی رسیدن قیمت سولانا به ۳۸/۵ دلار

در حال حاضر نمودار قیمت سولانا الگوی پایین گرد صعودی (rounding bottom pattern) یا الگوی نیم دایره‌ای را در پیش گرفته که بر بهبود مداوم قیمت این رمزارز تاثیر می‌گذارد. این الگو معمولا حس رشد تدریجی در ارزش بازار دارایی‌های دیجیتالی را ایجاد می‌کند و کاربران به خرید بیشتر تشویق می‌شوند.

با بررسی این الگو کاربران و تحلیلگران زیادی معتقدند قیمت سولانا می‌تواند به ۳۸/۶ دلار برسد و معامله‌گران می‌توانند از شرایط فعلی استفاده کرده و این رمزارز را خریداری کنند.

آیا اکنون بهترین فرصت برای خرید سولانا است؟

در زمان نگارش این خبر، آلت‌کوین سولانا با قیمت ۲۵/۳ دلار در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شود. البته در نمودار روزانه، کندل Doji  نیز به چشم می‌خورد که نشان از عدم اطمینان کامل کاربران است.

باید به این نکته نیز اشاره کرد که اگر فشار فروش ادامه پیدا کند، قیمت توکن سولانا ممکن است شاهد یک اصلاح جزئی برای جبران روند صعودی فعلی باشد. این اصلاح ممکن می‌تواند باعث کاهش ۲۰ درصدی قیمت این رمزارز شود و سولانا را دوباره به مرز ۲۰ دلار بازگرداند. با این حال بسته شدن کندل روزانه در قیمت ۲۷/۵ دلار نشان از ازسرگیری رالی جدید توسط سولانا است.

منبع: coingape

سولانا
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.