افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو: قیمت توکن ADA هم رشد خواهد کرد؟

افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

بیتستان: ارزش قفل شده شبکه کاردانو بیش از ۹۱ درصد افزایش یافت. با افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو، TVL این شبکه به ۵۰۵ میلیون توکن ADA رسیده است. در واقع ارزش کل قفل شده در شبکه این آلت‌کوین در حال حاضر حدود ۱۸۶/۱۸ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو

ارزش کل قفل شده در شبکه کاردانو با عبور از ۵۰۰ میلیون ada یک رکورد زد و توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. جالب است بدانید که TapTools قبلا این رشد را پیش بینی کرده بود.

داده‌های ارائه شده از سمت DefiLlama نشان می‌دهند که ارزش کل قفل شده در شبکه Cardano اکنون به ۵۰۵,۱۱۴ میلیون ADA می‌رسد. این مبلغ در صورت تبدیل به دلار آمریکا معادل ۱۸۶/۱۸ میلیون دلار خواهد بود.

افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو

جالب است بدانید که TVL این شبکه در ماه گذشته تنها ۸ درصد افزایش یافته بود. این رشد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در حال پذیرش اکوسیستم دیفای کاردانو هستند.

افزایش سرسام آور ارزش کل قفل شده شبکه کاردانو، به نوعی نشانگر افزایش فعالیت در اکوسیستم DeFi این شبکه می‌باشد. با این حال، رشد چشمگیر TVL کاردانو هنوز تأثیر خاصی بر قیمت ADA، توکن بومی بلاک‌چین کاردانو نگذاشته است

در ۲۴ ساعت گذشته توکن ADA با افت ۱ درصدی به سطح ۰,۳۶۵۵ دلار سقوط کرده است.

افزایش ۹۱ درصدی TVL بلاک چین کاردانو

با نگاهی گذرا به نمودار این رمزارز می‌توان دریافت که توکن آدا روند خوبی را در یک ماه گذشته نداشته؛ به طوری که در همین بازه زمانی، بیش از ۱۳ درصد افت کرده. طبق داده‌های CoinGecko، آدا با ارزش کل بازار ۱۲/۷۹ میلیارد دلاری، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ بازار است.

منبع: newsbtc

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.