رشد ۱۰۰ دلاری COTI پس از همکاری با شرکت Simplex

رشد ۱۰۰ درصدی COTI پس از همکاری با شرکت فن آوری محبوب Simplex
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۱ مهر ۱۴۰۰

توکن COTI که در بستر بلاکچین کاردانو پیاه سازی شده، در ۱۰۰ روز گذشته حدود ۱۰۰ دلار افزایش قیمت داشته است. این افزایش قیمت پس از همکاری با شرکت Simplex به وقوع پیوست. این رشد موجب شد تا توجهات زیادی به سمت آن جلب شود. با بیتستان همراه باشید تا رشد ۱۰۰ دلاری COTI را با هم بررسی کنیم.

با توجه به اخبار منتشر شده از CryptoPotato، ارز دیجیتالی Coti سرویس جدیدی را راه اندازی می‌کند تا پل بین ارزهای فیات و دارایی‌های دیجیتالی را تسهیل کرده و به مشتریان خود اجازه دهد تا یک حساب جدید با IBAN باز کنند و از طریق آن یک کارت نقدی COTI Visa سفارش دهند که می‌توانند برای خرید و فروش کالا از آن بهره ببرند.

کارت اعتباری در این سیستم، به طور خودکار رمزارز را به فیات تبدیل می‌کند تا امکان برداشت نقدی از دستگاه‌های خودپرداز در هر دو منطقه SWIFT و SEPA فراهم شود. با این امکان کاربران می‌توانند حساب‌های خود را با ارز رمزنگاری شده تطبیق داده و آن را به صورت نقدی در دستگاه‌های خودپرداز برداشت کنند.

بر اساس داده‌های TradingView، قیمت توکن COTI در ۳۰ روز گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که در یک بازه زمانی ۳ ماهه نیز، میزان رشد این توکن، ۳۵۰ درصد برآورد می‌شود.

جالب است بدانید که این پروژه در اوایل امسال ۵۰۰,۰۰۰ دلار از صندوق سرمایه گذاری کاردانو دریافت کرده است. cFund در ماه جولای با ۲۰ میلیون دلار به عنوان سرمایه گذاری مشترک بین Cardano builder IOHK و Wave Financial در لس آنجلس راه اندازی شد. هدف آن کمک به رشد اکوسیستم کاردانو معرفی شده بود.

رشد ۱۰۰ درصدی COTI

لیست شدن COTI در صرافی Coinbase:

همچنین این توکن در اواخر ماه گذشته در Coinbase فهرست شد، اقدامی که ارزش آن را به میزان قابل توجهی افزایش داد. پروژه‌های نام برده تحت تأثیر «Coinbase effect» قرار دارند و قیمت توکن‌های آن‌ها به طور موقت افزایش می‌یابد.

همانطور که CryptoGlobe گزارش داده، چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو اعلام کرده که معتقد است زیرساخت‌های بلاک چین ارزهای دیجیتال به اندازه کافی برای اداره یک دولت – ملت پاسخ گو خواهند بود، زیرا وی اشاره می‌کند که کاردانو راه حلی برای بسیاری از مسائل حکومتی که بر جهان تأثیر می‌گذارند، ارائه می دهد.

منبع: cryptoglobe

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.