همکاری ریپل با شرکت های امارات متحده عربی

همکاری ریپل با شرکت های امارات متحده عربی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ مهر ۱۴۰۰

ریپل یکی از شرکت‌هایی است که در حوزه ارزهای دیجیتال ارز اختصاصی خود (XRP) را دارد و سهم نسبتا بزرگی از معاملات حوزه کریپتوکارنسی را به خود اختصاص داده است. این شرکت به تازگی با تعدادی از شرکت‌های امارات متحده عربی مثل صرافی Al Ensari همکاری‌هایی را آغاز کرده که موجب رشد قیمت ارز XRP گردیده. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از همکاری ریپل با شرکت های امارات متحده عربی در اختیارتان قرار دهیم.

همکاری ریپل با شرکت های امارات متحده عربی

بر اساس اطلاعیه‌ای که در روز چهارشنبه از سوی شرکت ریپل منتشر شد، این کمپانی با Al Ensari Exchange ( از شرکت‌های انتقال پول و ارز خارجی) همکاری کرده است.

Al Ensari Exchange در آینده از RippleNet Cloud برای ایجاد یک کریدور حواله بین امارات متحده عربی و مالزی استفاده خواهد کرد. پرداخت‌های ارسال شده از طریق صرافی الانصاری توسط MoneyMatch (یک استارت‌آپ فین تک مالزیایی) دریافت خواهد شد.

با قابلیت ابری Ripple، کارگران مالزیایی که در امارات متحده عربی اقامت دارند، می‌توانند پرداخت‌های سریعی به کشور مبدا خود داشته باشند.

در ادامه می‌توانید این خبر را نیز مطالعه کنید

همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا و خاورمیانه

صرافی الانصاری امکان ارسال حواله با ارز رسمی مالزی یعنی رینگیت را فراهم خواهد کرد. همچنین در اقدام بعدی، دلار استرالیا و دلار برونئی را نیز به سیستم پرداخت‌های خود خواهد آورد.

ناوین گوپتا (Navin Gupta) از سمت شرکت Ripple خاطرنشان کرد که صرافی الانصاری یکی از باسابقه‌ترین صرافی‌ها در منطقه MENA است و گفت:

الانصاری یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صرافی‌های منطقه است که بر گسترش شبکه خود برای ارائه بهترین خدمات مالی به مشتریان تمرکز دارد. ما همکاری این صرافی با MoneyMatch را آینده‌دار تلقی می‌کنیم و از همکاری با آن‌ها برای بهبود پرداخت‌های بین‌المللی در قالب حواله با RippleNet Cloud بسیار خوشحالیم.

امارات متحده عربی یکی از بازارهای پیشرو برای Ripple بوده است. نوامبر گذشته، این شرکت یک دفتر مرکزی منطقه‌ای در دبی افتتاح کرد. در ماه مه هم ریپل از توافق با بانک ملی مصر خبر داد.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.