همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا و خاورمیانه

همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا و خاورمیانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ مهر ۱۴۰۰

شرکت ریپل که صاحب یکی از ارزهای دیجیتال محبوب و پرطرفدار بازار کریپتوکارنسی است، اخیرا در صدد همکاری با برخی موسسات و سازمان‌های مطرح در جهان برآمده و اقدام به عقد قراردادهای زیادی می‌کند. یکی از این قراردادها که به تازگی نیز عقد شده، قرارداد همکاری با QNB (بزرگترین موسسه مالی در آفریقا و خاورمیانه) است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. پس برای اطلاع از خبر همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا، با بیتستان همراه باشید.

همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا

ریپل با QNB، بانک ملی قطر همکاری کرده است تا خدمات حواله جدیدی را برای آن راه اندازی کند. بانک ملی قطر بزرگترین موسسه بانکی در آفریقا و منطقه MENA است و در حال حاضر همکاری خود را با ارائه دهنده ارز ریپل آغاز کرده؛ زیرا قصد دارد یک استراتژی جهانی برای افزایش پرداخت‌های بین المللی را به اجرا درآورد و یک پلت فرم حواله جدید را که بر اساس فناوری ریپل ساخته شده است، راه بیندازد.

هر دو طرف توافقی را امضا کردند که بر اساس آن QNB RippleNet را با QNB Finansbank در ترکیه متحد شده و همکاری مشترک در جهت ارائه حواله‌ها و پرداخت‌های نزدیک به زمان واقعی برای مشتریان QNB در بسیاری از کشورها با استفاده از فناوری Ripple را آغاز کنند.

همکاری ریپل با بزرگترین موسسه مالی در آفریقا

به گفته Heba Al Tamimi (رئیس بانکداری خرده فروشی گروه QNB) این بانک همیشه در تلاش است تا بهترین نوآوری را به مشتریان خود ارائه دهد و معامله با Ripple یکی دیگر از اقدامات ابتکاری است که QNB برای ارائه بهترین محصولات به مشتریان خود انجام خواهد داد.

به گفته ناوین گوپتا، مدیر عامل ریپل در منطقه آسیای جنوبی، این همکاری شانس و فرصتی برای گسترش نوآوری در حوزه بانکی و بهبود حواله‌های بین المللی برای کاربران در سراسر جهان است.

QNB در بیش از ۳۰ کشور در سه قاره اعم از آسیا، اروپا و آفریقا شعبات زیادی داشته و آن‌ها را مدیریت می‌کند.

منبع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.