روند رو به رشد میم‌کوین پاپس(Pups): قیمت به 70 دلار می‌رسد؟

جهش 20 درصدی میم کوین پاپس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

بیتستان: قیمت میم‌کوین Pups در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ درصد رشد کرده و به بالاترین سطح خود یعنی ۶۱.۰۸ دلار رسیده. با وجود جهش ۲۰ درصدی میم کوین پاپس، حجم معاملات آن ۲۸ درصد کاهش یافته و به سطح ۶.۷ میلیون دلار رسیده است.

جهش ۲۰ درصدی میم کوین پاپس

بر اساس گزارشات ارائه شده، قیمت میم‌کوین پاپس تنها در 24 ساعت گذشته، رشد 20 درصدی را تجربه کرده. به گفته فعالان بازار، به عنوان اولین میم‌کوین شبکه بیت‌کوین، این توکن همچنان توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب می‌کند. جالب است بدانید که قیمت Pups از زمان عرضه یک روند صعودی را پیموده و میزان رشد ماهانه آن ۱۲۱۵ درصد و در هفته گذشته نیز ۷۱ درصد بود.

علاوه بر این، PUPS بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (SMA) معامله می‌شود که نشان می‌دهد روند پیش رو به احتمال زیاد صعودی است.

با این حال، در پنج روز گذشته، PUPS سیر نزولی داشته که همین مورد باعث کاهش قیمت به 42 دلار شده است. با توجه به شاخص قدرت نسبی (RSI) امکان دارد این میم‌کوین تا سطح ۷۰ دلار نیز رشد کند.

-بیتستان جهش 20 درصدی میم کوین پاپس

شاخص RSI نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به یک هیجان خرید درگیر هستند. در صورت ادامه‌دار بودن خرید توسط سرمایه‌گذاران احتمال دارد این توکن دوباره روند صعودی در پیش گرفته و به بالاترین سطح قیمتی خود یعنی ۱۵۲ دلار برسد. از طرفی خرس‌ها در تلاش به پایین کشیدن قیمت این ارز دیجیتال هستند.

منبع: insidebitcoins

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.