همکاری کاردانو و اتیوپی برای ایجاد تحول دیجیتالی در آفریقا

همکاری کاردانو و اتیوپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ آبان ۱۴۰۰

همکاری کاردانو و اتیوپی برای ایجاد تحول دیجیتال در آفریقا، با دیدار تیم IOHK به ریاست چارلز هاسکینسون با کارآفرینان و سیاستمداران این کشور شروع شد. برای خواندن خبر همکاری کاردانو و اتیوپی با بیتستان همراه باشید.

با این که از حضور کاردانو در آفریقا بارها انتقاد شده، ولی چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) برای دستیابی به اهداف کاردانو باز هم به فعالیت در آفریقا ادامه می‌دهد. وی با کارآفرینان و سیاستمداران زیادی دیدار داشته است.

به عنوان مثال، هاسکینسون با وزارت آموزش اتیوپی نیز دیداری داشت. موضوع این نشست پیگیری سیستم اعتبار دانش آموزی بود. وی در این رابطه افزود:

امروز با وزارت آموزش در مورد تحول دیجیتال اتیوپی نشستی داشتیم. ۵ میلیون دانش‌آموز در لیست این برنامه قرار گرفتند.

همکاری کاردانو و اتیوپی

در طی این دیدار، سوابق تحصیلی ۵ میلیون دانش‌آموز برای ارائه یک سیستم احراز هویت دیجیتالی در یک زنجیره بلوکی جمع آوری و بارگذاری شد. اطلاعات بارگذاری شده در این سیستم شامل حضور و غیاب، نمرات و سوابق تحصیلی هستند.

هاسکینسون در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفت که این فقط مرحله اولیه برنامه تعیین شده است و از آن به عنوان سکوی پرشی برای راه‌اندازی سامانه احراز هویت ملی در این کشور استفاده خواهند شد. اگر این سامانه راه اندازی شود، ۱۱۰ میلیون نفر به کاربران کاردانو افزوده خواهد شد.

هدف ما رقابت با دیگران برای راه اندازی سامانه احراز هویت ملی برای حدود ۱۱۰ میلیون نفر است.

مورد توجه قرار گرفتن Atala Prism project:

پروژه Atala Prism project کاردانو در اتیوپی، به عنوان چهاردهمین پروژه اثر گذار ۲۰۲۱ از طرف موسسه مدیریت پروژه (PMI) شناخته شده است.

موسسه مدیریت پروژه (PMI)، این پروژه را به عنوان یک متحول کننده بزرگ توصیف کرد که پتانسیل بهبود نتایج آموزشی دانش آموزان اتیوپیایی را دارد.

جان اوکانر (John O’Conner)، مدیر عملیاتی IOHK در آفریقا، گفت که این پروژه با مخالفت‌های زیادی در سطح اولیه خود از طرف دولت رو به رو بوده، ولی اکنون دولت متوجه شده که سامانه احراز هویت و فناوری بلاک‌چین آنقدر که تصور می‌کردند، مخرب نیست.

اوکانر گفت پروژه Atala Prism به تحقق تعهدات دولت در مورد مدیریت اسناد بسیار کمک خواهد کرد. همچنین این پروژه قادر است به دیجیتالی و پیشرفته‌تر بیشتر کشور نیز کمک کند.

سفر مدیر عامل کاردانو به آفریقا برای حمایت از نوآوری‌های مبتنی بر کاردانو

برای خواندن ادامه خبر اینجا کلیک کنید

توضیحات آفریقا در مورد پروژه Atala Prism project:

حضور کاردانو در آفریقا بارها مورد انتقاد قرار گرفته، ولی چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) با کنار زدن هر گونه شک و تردید امیدواری خود را به این منطقه اعلام کرد. همکاری کاردانو و اتیوپی نیز نشانه‌ای از امید هاسکینسون به پیشرفت در این منطقه است.

در بیان دقیق‌تر، در توضیح اینکه چرا IOHK در آفریقا است، یک پست وبلاگ در مورد استراتژی پشت این حرکت منتشر شده.

در این پست بیان می‌شود که آفریقا هیچ وابستگی به سیستم‌های قبلی، که در این منطقه موفقیت آمیز نبوده، ندارد. به این ترتیب با ارائه پروژه مناسب‌تر و اجرای روش‌های بهتر موفقیت این پروژه حتمی است.

برای رسیدن به توپ به سمت جایی که توپ هست حرکت نکنید، به جایی که قرار است به آنجا برود حرکت کنید.

همکاری کاردانو و اتیوپی در این پروژه به کاردانو کمک خواهد کرد که سوار بر موج پیشرفت در صحنه جهانی شود و مورد توجه قرار گیرد.

منبع: cryptoslate

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.