مشارکت کاردانو با Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین

مشارکت کاردانو با Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۰

کاردانو در پی این است که خدمات بهتری را در حوزه بلاک چین در اختیار افراد قرار دهد، از این رو در پی ایجاد همکاری با برخی از شرکت‌های پیشرفته در این حوزه است. به تازگی خبر مشارکت کاردانو با Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین منتشر شده که در ادامه قصد داریم به آن بپردازیم و جزئیات بیشتری از این همکاری بیان کنیم. با بیتستان همراه باشید.

مشارکت کاردانو با Dish Network

شرکت مخابراتی آمریکایی Dish Network به منظور ایجاد خدمات بلاک چین، قرارداد همکاری با Cardano را منعقد کرد. چارلز هاسکینسون، خالق Cardano ادعا می‌کند که ساختار تجاری و زیرساخت فضای مخابراتی بسیار شکسته و ضعیف است. این غول رمزنگاری معتقد است که بلاک چین قادر خواهد بود انقلابی در ارتباطات از راه دور ایجاد کند و انتظار دارد که این فناوری به پیشرفته‌ترین فضای مخابراتی تبدیل شود.

هاسکینسون از Dish Network به دلیل اینکه در صنعت خود پیشتاز بود، قدردانی کرد و این مشارکت را در عین حال که فوق العاده هیجان انگیز است، بسیار چالش برانگیز نیز توصیف کرد.

سفر Dish Network با کاردانو آغاز نمی‌شود؛ بلکه شرکت نام برده که درآمد سالانه آن ۱۵,۴۹ میلیارد دلار در سال گذشته گزارش شده است، پذیرش بیت کوین را از سال ۲۰۱۴ آغاز کرد و در آگوست ۲۰۱۸، پشتیبانی از Bitcoin Cash را نیز به عهده گرفت.

هاسکینسون اضافه کرد که رسیدن به مشارکت بسیار عالی نیازمند فعالیت زیاد است:

به نظر من در مقایسه با وضعیت صنعت مخابرات، در نهایت این همکاری هم نوآورانه خواهد بود و هم برای مشتریان و نهادهای نظارتی محیط بسیار ایمنی را فراهم خواهد کرد.

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، کاردانو با Chainlink همکاری کرده تا از خدمات اوراکل در داده پردازی این سیستم برای سرویس قرارداهای هوشمند خود استفاده کند.

برای دریافت جزئیات بیشتر در زمینه همکاری کاردانو با چینلینک می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ادغام Chainlink با Cardano برای پیشبرد بهتر عملیات قردادهای هوشمند

منبع: u.today

کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.