رشد ۷۰ درصدی ارز Axie Infinity بعد از عرضه خدمات جدید Staking

رشد ۷۰ درصدی ارز Axie Infinity
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۰ مهر ۱۴۰۰

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) با نماد اختصاری AXS یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است. این ارز به تازگی رشد ۷۰ درصدی را تجربه کرده و موجب شده تا علاقه زیادی برای خرید و فروش این رمزارز در بین تریدرها و معامله گران ارزهای دیجیتالی به وجود آید. با بیتستان همراه باشید تا جزئیات بیشتری از رشد ۷۰ درصدی ارز Axie Infinity در اختیارتان قرار دهیم.

رشد ۷۰ درصدی ارز Axie Infinity

Axie Infinity Token بعد از هفته‌ای که خدمات جدید Staking خود را عرضه کرد، ۷۰٪ افزایش قیمت یافت. Axie Infinity به تازگی یک سرویس استیکینگ راه اندازی کرده و معامله گران می‌توانند نرخ سود سالانه را در برخی موارد تا ۳۸۵ درصد افزایش دهند.

در چند روز گذشته، تیم توسعه بازی NFT اکسی این فینیتی؛ ۶۰ میلیون دلار به کسانی که زودتر از NFT‌ها استفاده کرده‌اند، فروخت.

سیر صعودی این ارز از ساعت ۳ بامداد UTC دیروز آغاز شد و تا صبح امروز ادامه داشت. قیمت یک توکن AXS تنها در حدود ۱ بامداد امروز به ۱۱۹/۹۲ دلار رسید. بر اساس داده‌های CryptoSlam، فروش NFT بازی Axie Infinity در روز گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است، اگرچه در هفته گذشته ۱۰ درصد کاهش داشت.

تاکنون سهامداران این رمزارز، ۱/۱۷ میلیارد دلار در AXS سرمایه گذاری کرده‌اند. Axie Infinity مکانیزمی به نام بازی برای کسب درآمد را رواج داد، به این ترتیب بازیکنان می‌توانستند با پیروزی در نبردها، تکمیل مأموریت‌ها و معامله با NFT، توکن‌های AXS و NFT‌های ارزشمند را به دست آورند.

تحقیقات انجام گرفته، ارزش بازار Axie Infinity را ۲۹/۹ میلیارد دلار عنوان کرده‌اند که به این ترتیب پس از Activision Blizzard، Nintendo ،Roblox و Electronic Arts پنجمین شرکت بزرگ بازی‌های ویدیویی خواهد بود.

برخی از افراد صدها هزار AXS را در airdrop دریافت کردند. یکی از معامله گران توئیت کرد که آنها ۱۸۹,۳۱۴ دلار توکن AXS را در airdrop دریافت کرده‌اند.

منبع: decrypt

اتریوم
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.