رشد ۲۲۹ درصدی تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس در هفت روز گذشته

رشد ۲۲۹ درصدی تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

بیتستان: در ۷ روز گذشته حجم تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس (BNB) جهش بزرگی را ثبت کرد و موجب شد تا توجه سرمایه‌گذاران به پروژه‌های این شبکه جلب شود. رشد ۲۲۹ درصدی تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس همچنین موجب شده تا میزان اعتماد به این شبکه و کارایی آن به مراتب بیشتر شود.

رشد ۲۲۹ درصدی تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس

در ۷ روز گذشته حجم تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس (BNB) جهش بزرگی داشته و از ۳/۵ میلیون به بیش از ۵ میلیون تراکنش رسیده است. البته این زنجیره در سال ۲۰۲۳ رشد چشمگیری نیز داشته و کل تراکنش‌های زنجیره‌ای BNB از آغاز سال ۲۰۲۳ بیش از دو برابر شده.

رشد ۲۲۹ درصدی تراکنش‌های روزانه زنجیره بایننس

علاوه بر این، طبق گزارش Token Terminal، کاربران فعال روزانه (DAU) زنجیره بایننس از ابتدای هفته ۵۰ درصد رشد کرده. با توجه به افزایش تعداد DAU، کارمزد تراکنش‌های پروتکل نیز در همان دوره زمانی ۲۱ درصد افزایش یافته است.

کاربران فعال روزانه (DAU) زنجیره بایننس

BNB Chain در بخش DeFi نیز عملکرد خوبی از خود نشان داده، به طوری که ارزش کل قفل شده (TVL) طی سه هفته گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته و به زیر ۷ میلیارد دلار سقوط کرده است.

ارزش کل قفل شده (TVL)

البته با توجه به این که SEC استخراج توکن BNB را ممنوع کرده، این توکن روند نزولی داشته و ممکن است برای سرمایه‌گذارانش دردسر ساز شود.

منبع: ambcrypto

بایننس کوین
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.