ریپل فعالیت‌های خود در امارات را با خرید سهام Tranglo گسترش می‌دهد

گسترش فعالیت‌های ریپل در امارات
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲ شهریور ۱۴۰۱

خلیج فارس منطقه‌ای کلیدی برای اقتصاد خاورمیانه و صنعت پرداخت‌های فرامرزی است. به همین دلیل برای ریپل نیز این منطقه اهمیت بالایی دارد. ریپل برای گسترش فعالیت‌های خود در امارات و خلیج فارس با Tranglo همکاری می‌کند. این همکاری موجب گسترش فعالیت‌های ریپل در امارات خواهد شد. برای خواندن جزئیات خبر با بیتستان همراه باشید.

گسترش فعالیت‌های ریپل در امارات

ریپل فعالیت‌هایش را با شریک تجاری جدید خود به نام Tranglo آغاز کرده. در این همکاری شرکت Tranglo، یک کریدور پرداخت جدید در امارات متحده عربی برای ریپل باز می‌کند. با این کار ریپل می‌تواند فناوری ارسال حواله خود را در این منطقه گسترش دهد. امارات متحده عربی، به عنوان دومین اقتصاد بزرگ در خلیج فارس، یکی از بزرگترین ارسال و دریافت کنندگان حواله از سراسر جهان محسوب می‌شود.

شرکت Tranglo در سپتامبر ۲۰۲۱ موفق به راه‌اندازی ODL آزمایشی خود شد. این شرکت، سرویس نقدینگی درخواستی (ODL) ریپل را با ۲۵۰ هزار تراکنش به مبلغ ۴۸ میلیون دلار در ۱۰۰ روز اول، برای تمام کریدورهای پرداخت خود در ماه مارس فعال کرد.

راه‌حل ODL ریپل، از توکن XRP استفاده می‌کند تا به کاربران خود کمک کند که با هزینه بسیار کم و بدون نیاز به نگه داشتن سرمایه اضافی در حساب، سرمایه‌ی خود را جابه‌جا کنند یا حواله‌های با ارزشی را به سراسر جهان ارسال نمایند.

در سال ۲۰۲۱، ریپل ۴۰ درصد از سهام Tranglo را برای گسترش پروژه‌های RippleNet و سرویس ODL خود خریداری کرده است. از آن پس، شرکت Tranglo به طور رسمی در انظار عمومی شراکت خود را با Ripple اعلام کرده و بیان می‌کند که از طریق RippleNet، قادر به ارائه خدمات پرداخت‌های برون مرزی پیشرفته است.

منیع: u.today

ریپل
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.