فروش فیلم با NFT: فیلم جدید آنتونی هاپکینز در بستر NFT عرضه خواهد شد.

NFT فیلم جدید آنتونی هاپکینز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 3 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

همانطور که می‌دانید NFTها رمزهای منحصر به فرد رمزنگاری هستند که می‌توانند به محتوای دیجیتالی مانند آثار هنری، موسیقی مرتبط شوند. هنرمندان در ازای فروش یک اثر می‌توانند این توکن‌های NFT را دریافت کنند. اما این بار قرار است برای اولین بار فروش فیلم با NFT در تاریخ این توکن‌های ارزشمند ثبت شود. اطلاعات تکمیلی ار در ادامه بخوانید.

با منتشر شدن تاریخ اکران و اولین تریلر فیلم Zero Contact، یک فیلم علمی تخیلی با بازی آنتونی هاپکینز، کارگردان این فیلم از توزیع این فیلم به عنوان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) خبر داد. او گفت فیلم جدید آنتونی هاپکینز در بستر NFT عرضه خواهد شد و این اولین فروش فیلم با NFT در تاریخ سینما است.

در فیلم NFT شده آنتونی هاوکینگز چه می‌گذرد؟

تلاش هاپکینز برای برنده شدن جایزه اسکار در فیلم پدر، باعث شد او در نقش میلیاردر فناوری فینلی هارت در این فیلم بازی کند. این میلیاردر که پس از مرگ پنج نفر در سراسر جهان، وظیفه خود را جلوگیری از “رویداد فاجعه کشتار جهان” می‌یابد،  در تلاش است با خاموش کردن “مخفی‌ترین اختراع” خود جلوی این اتفاق شوم را بگیرد. با پیچیده شدن مشکلات گروهی که این میلیاردر گردهم آورده است، گروه آن‌ها توسط یک شخصیت نفرت انگیز و اسرارآمیز تحت تعقیب قرار گرفته است.

اما سوال اصلی اینجاست: دستگاهی که یا راه حلی برای مشکلات بشریت است یا پایان زندگی بر روی زمین، چگونه قرار است سرنوشت بشریت را تحت تاثیر قرار دهد؟

تبلیغ یک ارز توسط کیم کارداشیان برای او دردسرساز شد

برای مشاهده خبر کلیک کنید

این فیلم از راه دور در ۱۷ کشور مختلف در طول بیماری همه گیر COVID-19 ساخته شده است و قرار است از طریق پلتفرم توزیع و مشاهده دیجیتال Vuele، به عنوان NFT منتشر شود.

فروش فیلم با NFT

فیلم جدید آنتونی هاپکینز در بستر NFT عرضه خواهد شد

پلتفرم Vuele که در آگوست ۲۰۲۱ با مشارکت شرکت تولید کننده Enderby Entertainment و شرکت فناوری CurrencyWorks تاسیس شده است، به عنوان پلتفرم مشاهده مستقیم، برای مصرف کنندگان با استفاده از فناوری NFT، شناخته می‌شود و NFTهایی شامل فیلم‌های بلند و محتوای پشت صحنه را ارائه می‌دهد.

ریک دوگدیل(Rick Dugdale)، تهیه کننده Zero Contact اعلام کرد که تعداد محدودی از NFT های Zero Contact منتشر خواهد شد که بسته به قیمت از توکن به توکن متفاوت است. داگدیل (Rick Dugdale) در مصاحبه با نشریه صنعت فیلم Deadline می‌گوید:

این باعث کم بودن نسخه های فیلم می‌شود و فیلم را از دزدی و انتشار نسخه‌های کپی محافظت می‌کند. و این تنها یکی از دلایل ما برای فروش فیلم با NFT است.

وی همچنین افزود:

فیلم جدید آنتونی هاپکینز در بستر NFT عرضه خواهد شد و خریداران می‌توانند NFT Zero Contact را با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده یا کارت‌های اعتباری خود خریداری کنند.

فروش فیلم NFT

فروش فیلم با NFT چه سودی برای تهیه کنندگان فیلم دارد؟

کسب و کار فیلم مانند دیگر صنایع هنری، در حال استفاده از ظرفیت و پتانسیل NFT است. در حال حاضر تعداد فزاینده ای از فیلمسازان به دنبال تامین مالی کار خود از طریق NFT هستند.

جیم کامینگز ( Jim Cummings) کارگردان مستقل سینمای هالیوود، برای تامین هزینه فیلم‌های آینده، NFT فیلمنامه فیلم Thunder Road را به حراج می‌گذارد. این در حالی است که مستند رمزنگاری شده Ethereum: The Infinite Garden از طریق فروش NFT در بستر بلاگ چین و در بلاگ Mirror تامین مالی می‌شود.

اما شاید جالب‌ترین راه فروش فیلم‌ها، فروش NFT های فیلم به عنوان وسیله‌ای برای توزیع باشد، که مالکیت واقعی را بر نسخه‌های دیجیتالی فیلم‌ها نیز ایجاد می‌کند.

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان

اگر شما یک فیلم از یک پلتفرم دیجیتالی مانند Amazon Prime Video بخرید، در واقع مالک آن فیلم نیستید، همانطور که این شفاف سازی توسط آمازون در دادگاه کالیفرنیا در سال ۲۰۲۰ شنیده شده است. اما فروش فیلم با NFT اینطور نیست و به جای مجوز محتوا، شما در واقع خود محتوا را خریداری می‌کنید.

با توجه به اینکه NFT ها می‌توانند هر نوع محتوای دیجیتالی را نشان دهند، به نظر می‌رسد که آن‌ها مانند اینترنت اولیه از یک پلتفرم توزیع هنر دیجیتال، به موسیقی و سپس به فیلم تبدیل شوند. فیلم آنتونی هاپکینز شاید اولین فیلم بلند سینمایی باشد که به عنوان NFT اکران خواهد شد، اما مطمئنا آخرین فروش فیلم با NFT نخواهد بود.

منبع: decrypt

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.