ادغام Chainlink با Cardano برای پیشبرد بهتر عملیات قردادهای هوشمند

ادغام Chainlink با Cardano برای پیشبرد بهتر عملیات قردادهای هوشمند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۴ مهر ۱۴۰۰

اجرا و پیاده سازی قرار دادهای هوشمند توسط کاردانو امروزه به یک بحث داغ در زمینه رمزارزها بدل شده است. تیم کاردانو قصد دارد که با همکاری Chainlink، بالاخره این پروژه را با قدرت جلو ببرد. خبر ادغام Chainlink با Cardano به تازگی در صفحه رسمی توییتر خود کاردانو منتشر شده است که در بیتستان قصد داریم به آن بپردازیم.

تیم کاردانو به تازگی یک پست خبری منتشر کرده و همکاری با Chainlink را علنی ساخت که منجر به ادغام کاردانو با Chainlink می‌شود. ادغام Chainlink با Cardano به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا قراردادهای هوشمندی را برای برنامه های Cardano DeFi ایجاد کنند.

ادغام Chainlink با Cardano

همکاری کاردانو با Chainlink:

شبکه‌های اوراکل Chainlink داده‌ها را به شبکه‌های بلاک چین ارائه می‌دهند و به قراردادهای هوشمند کمک می‌کنند تا با نتایج نظرسنجی‌ها، آمار کاربردی، نرخ ارزهای رمزنگاری شده و غیره کار کنند. همچنین می‌توانند داده‌های آب و هوا را نیز تجزیه و تحلیل کنند.

اوراکل‌های Chainlink به اجرای قراردادهای هوشمند در هر شبکه DLT کمک می‌کنند. در حال حاضر، Chainlink میلیاردها دلار در پروژه DeFi، برنامه‌های بازی سازی، سیستم عامل‌های مربوط به بیمه و سایر صنایع برتر سرمایه گذاری کرده است.

ادغام این اوراکل‌ها در Cardano DLT به تیم‌های توسعه دهنده این امکان را می‌دهد تا داده‌های کاربردی یک موسسه را در قراردادهای هوشمند خود اعمال کنند.

بنیانگذار IOHK، چارلز هاسکینسون اظهار داشت که اوراکل‌های Chainlink برای قراردادهای هوشمند پیشرفته ضروری هستند و داده های واقعی را در اختیار بلاک چین کاردانو قرار می‌دهند. وی تأکید کرد که کاردانو قصد دارد بهترین ابزارها را برای توسعه دهندگان جهت ایجاد راه حل‌هایی که کاربرد واقعی تری دارند، فراهم نماید.

هاسکینسون معتقد است که ادغام اوراکل Chainlink، بیس کاملی برای اکوسیستم DeFi در کاردانو فراهم می‌کند.

منبع: u.today

جدیدترین و مهم‌ترین اخبار ارزهای دیجیتال را در خبرستان بخوانید
خبرستان
کاردانو
برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.