همکاری کاردانو با ۶ صرافی برای اجرایی شدن قراردادهای هوشمند

همکاری کاردانو با ۶ صرافی برای اجرایی شدن قراردادهای هوشمند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین به‌روزرسانی: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰

مدتی است که زمزمه‌های اجرایی شدن  هارد فورک آلونزو و قراردادهای هوشمند کاردانو بر سر زبان‌ها افتاده است؛ حدود یک هفته پیش بود که هاردفورک لندن در شبکه اتریوم اجرا شد و پس از آن شاهد رشد رمزارز اتر بودیم. همین موضوع منجر به گمانه‌زنی‌ها راجع به تجربه‌ای مشابه برای رمزارز اختصاصی شبکه کاردانو، یعنی آدا شده است و عده‌ای انتظار دارند که با راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در کاردانو ارزش این رمزارز نیز افزایش یابد.

بر اساس گزارش گسترده‌ای که اخیرا توسط شرکت IOHK منتشر شده است، شش صرافی ارز دیجیتال قصد دارند که با همکاری هم با بنیاد کاردانو، ارتقا اجرای قراردادهای هوشمند در این شبکه را اجرایی کنند.

گفتنی است که IOHK شرکتی است که توسعه کاردانو را بر عهده دارد و می‌توان آن را شرکت اصلی کاردانو دانست. این شرکت انتظار دارد که با راه‌اندازی قراردادهای هوشمند، محبوبیت و موفقیت این شبکه افزایش یابد.

در همین حال که همکاری ما با اولین صرافی‌ها در حال پیشرفت است و آن‌ها در حال پیوستن به برنامه‌های ما هستند، شش صرافی نیز به صورت فعال در حال پیوستن به ما هستند. ما انتظار داریم که طی پیشروی عملیات در این هفته، تعداد این صرافی‌ها به ۷ و شاید ۸ عدد برسد.

انتظار می‌رود تعداد صرافی‌هایی که قصد همکاری با بنیاد کاردانو دارند، در این هفته و با نزدیک شدن کاردانو به راه اندازی هارد فورک آلونزو (Alonzo)، به سرعت افزایش یابد.

گفتنی است که هدف شرکت IOHK از این همکاری این است که قبل از راه‌اندازی بروزرسانی در شبکه اصلی، مطمئن شود که تعداد زیادی صرافی به اندازه کافی برای اجرایی شدن هاردفورک آلونزو آماده هستند. پیش از این نیز نیگل همسلی (Nigel Hemsley)، یکی از مدیران ارشد کاردانو، اظهار داشت که  قبل از اجرایی شدن هارد فورک اکثر صرافی‌ها برای رسیدن به سطح نقدینگی لازم باید آماده باشند.

براساس گزارش U.Today، قراردادهای هوشمند شبکه Cardano قرار است در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) راه اندازی شوند.

برای خرید و فروش سریع و امن ارزهای دیجیتال کلیک کنید صرافی ارز دیجیتال بیتستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.